درخواست مقابله امت اسلامی با توطئه صهیونیست‌ها در آستانه روز عرفه
کد خبر: 3984140
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲

درخواست مقابله امت اسلامی با توطئه صهیونیست‌ها در آستانه روز عرفه

مجمع حامیان فلسطین از امت اسلامی خواست از تمام توان خود برای دفاع از فلسطین و خنثی کردن توطئه برنامه‌ریزی شده صهیونیست‌ها برای روز قبل از عرفه استفاده کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، مجمع مدافعان فلسطین از امت اسلامی خواست تا با تمام توانایی‌ها و امکانات مادی، معنوی و لجستیکی خود به ویژه با توجه به تهدیدهای تندروهای صهیونیست و اعلام خبر راهپیمایی جدید پرچم  و هجوم به صحن‌های مسجد الاقصی در هشتم ذی الحجه برای کمک به مسجد الاقصی و فلسطینیان بکوشند.

این مجمع در بیانیه‌ای اعلام کرد که اشغالگران در حال آماده شدن برای تحریک احساسات دو میلیارد مسلمان با انجام راهپیمایی در هشتم ذی‌الحجه ( روز ترویه) که حجاج برای صعود به کوه عرفات آماده می‌شوند هستند. 

در این بیانیه این مجمع از همه علما و نهادهای دینی خواست تا در بسیج امت اسلامی در برابر این اقدامات جنایتکارانه که رژیم صهیونیستی به شیوه‌ای متناسب با ذات خود انجام می‌دهد، نقشی فعال داشته باشند.

این مجمع از مردم فلسطین در داخل سرزمینهای اشغالی و کرانه باختری خواست تا قبل از روز ترویه برای خنثی کردن راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها به صحن‌های مسجد الاقصی بروند و از همه رسانه‌های آزاد در همه کشورهای جهان خواست برای پوشش وقایع و افشای جنایات اشغالگر و رسوایی آن در برابر جهانیان این حوادث را پوشش دهند.

همچنین این مجمع بر لزوم تحمیل مسئولیت اقدامات رژیم صهیونیستی در برابر عواقب ناگوار  اقدامات از سوی مجامع بین‌المللی تأکید و اعلام کرد آنها باید با شفافیت کامل نقش خود را ایفا کنند و در جلوگیری از اشغال و اقدامات خودسرانه‌ای که اشغالگران انجام می‌دهند به عمد تلاش می کند تا در عبادت مسلمانان اخلال ایجاد کنند، موضع جدی بگیرند.

این مجمع مجددا بر موضع خود تأکید کرد که فلسطین، سرزمین عربی و اسلامی خواهد ماند و بیت المقدس پایتخت ابدی آن خواهد بود و تخریب خانه‌های فلسطینیان، یهودی سازی، اقدامات غیرانسانی و مجازات جمعی، حق تاریخی مردم این سرزمین را ساقط نمی‌کند و نخواهد کرد.

انتهای پیام
captcha