پایان مرحله شهرستانی چهل و چهارمین مسابقات قرآن تهران + عکس
کد خبر: 3984211
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴

پایان مرحله شهرستانی چهل و چهارمین مسابقات قرآن تهران + عکس

مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، عصر امروز 23 تیرماه با برگزاری مسابقات رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم در شهر تهران به کار خود پایان داد.

پایان مرحله شهرستانی چهل و چهارمین مسابقات قرآن تهران + عکس

به گزارش ایکنا، مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن در استان در تهران ظهر امروز 23 تیرماه با برگزاری مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم در شهرهای تهران، لواسان، دماوند و پردیس به کار خود پایان داد.

مسابقات این دو رشته طی دو روز 22 و 23 تیرماه و به میزبانی امامزادگان پنج تن لویزان برگزار شد و شرکت کنندگان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و به صورت حضوری رقابت خود را برگزار کنند.


بیشتر بخوانید: 

اعلام برنامه زمانی مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در استان تهران

مرحله شهرستانی مسابقات سراسری حفظ و قرائت قرآن


داوری این دو رشته را چهره‌هایی همچون «محمدرضا پورزرگری»، «سعید رحمانی»، «نصرت‌الله حسینی»، «محسن یاراحمدی»، «امیر آقایی»، «عباس امام‌جمعه»، «کریم دولتی» و «محمدحسین سعیدیان» بر عهده داشتند.

پایان مرحله شهرستانی چهل و چهارمین مسابقات قرآن تهران + عکس

مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در بخش بانوان نیز روز ۲۱ تیرماه با برگزاری مسابقات در شهرستان اسلامشهر به کار خود پایان داده بود. رقابت‌های این بخش در شهر تهران نیز روز ۱۴ تیرماه به پایان رسیده است.

چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن در مرحله شهرستانی از روز 13 تیرماه در شهرستان‌های مختلف استان تهران در دو گروه بانوان و آقایان آغاز شد. این مسابقات در برخی رشته‌ها که تعداد شرکت‌کنندگان کمتر بود، به صورت تجمیعی و رقابت نمایندگان چند شهرستان همجوار با یکدیگر برگزار شد.

 پایان مرحله شهرستانی چهل و چهارمین مسابقات قرآن تهران + عکس

مسابقات مرحله شهرستانی استان تهران در بخش آقایان در هفت گروه و در بخش بانوان نیز در ۱۰ گروه برگزار ‌شد. مسئولان مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و نیز اجرای بهتر، همچون سال گذشته مرحله شهرستانی را به صورت تجمیع‌شده برگزار ‌کردند.

در استان تهران هزار و ۲۲۳ نفر برای حضور در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن ثبت‌نام کرده‌اند، این تعداد نسبت به سال قبل، با رشدی ۱۰۰ درصدی مواجه بوده است. استان تهران در بین استان‌های کشور از حیث میزان ثبت‌نام جایگاه هشتم را کسب کرده است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد علی اکبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ - ۱۹:۵۲
0
0
نتایج نهایی اعلام نشده؟
captcha