دهمین نشست «خیر و خرد» برگزار می‌شود
کد خبر: 3985098
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

دهمین نشست «خیر و خرد» برگزار می‌شود

دارالاکرام دهمین نشست از سلسله نشست‌های خیر و خرد را با همکاری نشر نی برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا، دهمین نشست از سلسله نشست‌های دارالاکرام با موضوع «کردستان و خیریه‌ها» سه‌شنبه 29 تیرماه برگزار خواهد شد.

طی این نشست، اسعد اردلان، مدرس دانشگاه و فعال فرهنگی - اجتماعی در کردستان و عضو هیئت امنای دو مؤسسه خیریه در سنندج درباره‌ زمینه‌های فعالیت خیریه‌های استان کردستان سخنرانی می‌کند.

در این نشست که ساعت 18:30 تا 20 در محل مؤسسه دارالاکرام برگزار می‌شود، ابعاد مختلف فعالیت‌های خیریه‌های استان کردستان نظیر سابقه فعالیت‌ها، میزان برخورداری استان از کمک‌های برون استانی، نیازهای آینده و چشم‌انداز فعالیت‌ها در خیریه‌های آن مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

نشست‌های خیر و خرد می‌کوشد با آسیب‌شناسی ساختارها، روش‌ها و نحوه تعامل با جامعه هدف در سمن‌ها و خیریه‌ها، آنها را هر چه بیشتر به تولید ادبیات در حوزه‌ خیر خردمندانه، مفید و مؤثر رهنمون سازد.

مؤسسه دارالاکرام، برای حمایت از تحصیل کودکان و نوجوانان مستعد فاقد سرپرست موثر با رعایت اصل احترام به کرامت ذاتی انسان‌ها تأسیس شده است و با همکاری نشر نی، یکی از معتبرترین ناشران داخلی، قصد دارد تا با فراهم کردن بستری برای تبادل اندیشه‌ها و ایده‌ها به رویکرد و راهکار تازه‌ای در امر خیر عمومی دست یابد.

انتهای پیام
captcha