تعویق زمان آزمون‌ بخش معارفی جشنواره قرآنی وزارت علوم
کد خبر: 3985104
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸

تعویق زمان آزمون‌ بخش معارفی جشنواره قرآنی وزارت علوم

مرحله مقدماتی آزمون بخش معارفی سی و ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم که قرار بود امروز 28 تیرماه به صورت مجازی برگزار شود، به تعویق افتاد.

تعویق آزمون‌ بخش معارفی جشنواره قرآنی وزارت علوم

به گزارش ایکنا، بر اساس برنامه زمانی اعلام شده در آیین‌نامه سی و ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم،‌ زمان برگزاری مرحله مقدمانی آزمون کتبی بخش معارفی و نیز آزمون‌های کتبی رشته حفظ قرآن کریم روز دوشنبه، 28 تیرماه اعلام شده بود.

آخرین اخبار دریافت شده از این جشنواره حاکی از تعویق آزمون بخش کتبی به دلایلی همچون مهلت بیشتر دادن به دانشجویان برای رسیدن به آمادگی بیشتر و مسائلی از این دست است.

بر همین اساس مرحله مقدماتی آزمون رشته‌های بخش معارفی و نیز آزمون کتبی رشته حفظ با حدود 20 روز تأخیر و در روز 18 مردادماه برگزار می‌شود. این آزمون به صورت مجازی و با استفاده از سامانه آزمون‌های دانشگاه پیام نور برپا می‌شود.

بخش معارفی سی و ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم در 9 رشته «آشنایی با احادیث اهل بیت(ع)»، «آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن»، «آشنایی با سیره معصومین(ع)»، «حفظ موضوعی قرآن»، «سبک زندگی ایرانی – اسلامی»، «احکام»، «پرسمان معارفی»، «نهج‌البلاغه» و «صحیفه سجادیه» برگزار می‌شود.

همچنین آزمون چهار رشته از رشته‌های بخش آوایی شامل «حفظ کل قرآن»، «حفظ 20 جزء»، «حفظ 10 جزء» و «حفظ پنج جزء» نیز در مرحله مقدماتی به صورت کتبی و همزمان با آزمون بخش معارفی برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha