اجرای کارگاه‌های آموزشی ویژه مخاطبان جشنواره قرآنی وزارت علوم
کد خبر: 4119899
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
از سوی دانشگاه فردوسی مشهد شاهد خواهیم بود

اجرای کارگاه‌های آموزشی ویژه مخاطبان جشنواره قرآنی وزارت علوم

دانشگاه فردوسی مشهد به منظور حضور موفق‌تر شرکت‌کنندگان در سی و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت علوم، دوره‌های آمادگی ویژه تمامی مخاطبان این جشنواره را برگزار می‌کند.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مخاطبان جشنواره قرآنی وزارت علوم

به گزارش ایکنا، دانشگاه فردوسی مشهد در راستای آمادگی و توانمندسازی دانشجویان این دانشگاه در سی‌وهفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم مجموعه کارگاه‌های آموزشی ویژه مخاطبان این جشنواره برگزار می‌کند.

این کارگاه‌ها به صورت مجازی و رایگان در رشته‌های حفظ قرآن، صوت، لحن و وقف و ابتدا، تجوید، خوشنویسی، شعر و داستان برپا می‌شود. مهلت ثبت‌نام برای حضور در این دوره تا 18 بهمن‌ماه اعلام شده است.

از جمله اساتید این دوره باید به حضور سیدجواد سادات‌فاطمی، پیشکسوت قرآنی کشورمان در رشته صوت، لحن و وقف و ابتدا و رویا فضائلی، نفر اول چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته حفظ کل قرآن کریم(ویژه بانوان) اشاره کرد.

همچنین از دیگر اساتید این دوره می‌توان به حضور محمدرضا شفیعی‌مومن در رشته تجوید، مصطفی توفیقی در رشته شعر و داستان و امین زنجانی در رشته خوشنویسی اشاره کرد.

سی و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم امسال در دو مرحله مقدماتی و کشوری برگزار می‌شود. مرحله مقدماتی این جشنواره در دانشگاه‌های مختلف و تا پایان بهمن‌ماه برگزار می‌شود. مرحله نهایی نیز اردیبهشت ماه سال آینده و به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha