درخشش معلمان کرمانی در جشنواره‌‌های کشوری
کد خبر: 3985132
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴

درخشش معلمان کرمانی در جشنواره‌‌های کشوری

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان از درخشش ۷ معلم کرمانی در جشنواره‌های کشوری «الگو‌های برتر تدریس» و «تجارب برتر» خبر داد.

درخشش معلمان کرمانی در جشنواره‌‌های کشوریبه گزارش ایکنا از کرمان، صدیقه مرادی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان از درخشش 7 معلم کرمانی در «هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی» و «نهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره‌ای و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی» خبر داد.

مرادی گفت: در راستای اجرای راهکارهای 3-23 و 7-11 سند تحول بنیادین، هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در سال تحصیلی 1400-1399 به میزبانی استان یزد برگزار شد که 16 اثر از آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق ناحیه یک کرمان، چترود، ناحیه 2، زرند، سیرجان، بافت، نوق، ریگان، عشایری، رفسنجان و قلعه گنج مقام برتر استان را کسب و به مرحله‌ کشوری راه پیدا یافتند.

وی افزود: بتول عابدی از آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان و محبوبه غضنفری از آموزش و پرورش منطقه چترود به ترتیب رتبه سوم و پنجم کشور را کسب کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: همچنین فاطمه برزگر حسینی، فاطمه خالداری، مینا نورمندی‌پور و مهین عسکری به ترتیب از شهرستان‌ها و مناطق ناحیه 2 کرمان، زرند، سیرجان و ناحیه یک شهر کرمان موفق به کسب عنوان کشوری «شایسته تقدیر» شدند.

مرادی اظهار داشت: در راستای اجرای راهکار 3-23 سند تحول بنیادین هم نهمین جشنواره «تجارب برتر تربیتی، مشاوره‌ای و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی» در سال تحصیلی 1400-1399 به میزبانی استان گیلان برگزار شد که 14 اثر از آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق راور، چترود، کهنوج، کشکوئیه، سیرجان، بافت، بم، کوهبنان، ماهان، زرند و ناحیه یک کرمان رتبه برتر استان را کسب و به مرحله کشوری راه پیدا کردند و در این میان فائزه دانشور راوری از آموزش و پرورش شهرستان راور، موفق به کسب رتبه دوم کشور شد.

انتهای پیام
captcha