مسابقه کتابخوانی «مسیح اسلام» را در ده روز به چاپ هشتم رساند
کد خبر: 3986013
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰

مسابقه کتابخوانی «مسیح اسلام» را در ده روز به چاپ هشتم رساند

با گذشت حدود ۱۰ روز از انتشار کتاب «مسیح اسلام»، این کتاب که در «مسابقه کتابخوانی غدیرانه» معرفی شده است به چاپ هشتم رسید.

«مسیح اسلام» پس از 10 روز چاپ به پله هشتم رسیدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی انتشارات کتاب جمکران؛ «مسابقه غدیرانه» با همکاری مؤسسه کتاب‌رسان، انتشارات کتاب جمکران، خیریه زیارت و نشر جمال در ایام غدیر برگزار می‌شود. در این مسابقه که با جایزه ۲۰ میلیون تومانی همراه است کتاب «مسیح اسلام» و «قهرمان غدیر» محور‌های مسابقه غدیرانه هستند.
 
کتاب «مسیح اسلام» دومین تجربه علی قهرمانی با انتشارات کتاب جمکران است و کتاب قبلی او با عنوان «فاطمه علی است» نیز در مدت کوتاهی به تیراژ ۲۳ هزار نسخه رسید و اکنون این کتاب با گذشت حدود ۱۰ روز از چاپ نخست، به چاپ هشتم رسیده است.
 
این کتاب داستان‌هایی کوتاه از فضائل امیرالمؤمنین در منابع اهل سنت است که در آستانه عید غدیر به چاپ رسیده است. مطالعه و پژوهش در بیش از ۳۰۰ منبع تاریخی و حدیثی اهل سنت و نگارش کتاب در قالب داستان و با قلمی روان و جذاب در بیان فضائل مولا الموحدین علی (ع) از ویژگی‌های این کتاب خواندنی است.
 
علاقه‌مندان تا ۳۰ مرداد فرصت دارند با خرید کتاب با ۳۰% تخفیف و دریافت کد شرکت در مسابقه، به سوالات پاسخ داده و در مسابقه بزرگ غدیرانه با جمعا ۲۰میلیون تومان جایزه، شرکت کنند. در این مسابقات سه جایزه ۲ میلیون ریالی، ۶ جایزه یک میلیون ریالی و ۱۶ جایزه ۵۰۰ هزار تومانی اهدا خواهد شد.
انتهای پیام
captcha