تشییع پیکر فرمانده مدافع حرم سردار قریشی
کد خبر: 3986283
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹

تشییع پیکر فرمانده مدافع حرم سردار قریشی

پیکر سردار شهید سیداحمد قریشی، با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در کرج تشییع و در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) در قطعه سرداران شهید به خاک سپرده شد.

پیکر مطهر فرمانده مدافع حرم سردار «قریشی» تشییع شدبه گزارش ایکنا؛ پیکر رزمنده مدافع حرم و جانباز شهید حاج سیداحمد قریشی، صبح امروز سوم مردادماه با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و مسئولان لشکری و استانی در میان استقبال باشکوه مردم شهیدپرور استان البرز تشییع و به خاک سپرده شد.

پیکر پاک این شهید به‌ صورت خودرویی تشییع و پس از اقامه نماز در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) در کنار پدر و برادر شهیدش در قطعه سرداران شهید به خاک سپرده شد.

این شهید مدافع حرم متولد سال ۱۳۳۹ اهل روستای برغان، مسئول تبلیغات لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهداء (ع) در عملیات‌های عاشورای ۳ و والفجر ۸ بوده است. وی فرزند شهید سیدکمال و برادر شهید سیدمحمد و پسرعموی چهار برادر شهید قریشی از فرماندهان سابق ستاد بسیج کرج و از مسئولان سابق سپاه تهران بود که در طول هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت و با دشمن بعثی جنگید و به درجه جانبازی نائل آمد.

وی یکی از فرماندهان دلسوز و خدوم لشکر فاطمیون بود که طی سال‌های متمادی در راه دفاع از حرم مبارزه کرد و در نهایت به دلیل جراحات ناشی از جنگ تحمیلی در سوریه به یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام
captcha