بحران‌ جوامع اسلامی؛ نتیجه درک نادرست از مسئله ولایت
کد خبر: 3986513
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

بحران‌ جوامع اسلامی؛ نتیجه درک نادرست از مسئله ولایت

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اهمیت تبیین و ترویج فرهنگ غدیر، گفت: بسیاری از بحران‌های امروز جوامع اسلامی و حتی بشری به دلیل دوری از فرهنگ غدیر و درک نادرست از مسئله ولایت است.

بحران‌ جوامع اسلامی؛ نتیجه درک نادرست از مسئله ولایتبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، صبح امروز، 4 مردادماه ضمن تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر، اظهار  کرد: ولایت مهم‌ترین اصل اساسی شیعه و عید غدیر فرصت ارزشمندی برای تبیین و ترویج فرهنگ غدیر است.

وی با اشاره به اهمیت تبیین و ترویج فرهنگ غدیر در جوامع اسلامی و حتی جهانی، افزود: متأسفانه بسیاری از بحران‌های امروز جوامع اسلامی و حتی بشری بخاطر دوری از فرهنگ غدیر و درک نادرست از مسئله ولایت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود پیشرفت‌های قابل توجه جمهوری اسلامی را در سایه‌سار ولایت و الگوگیری از فرهنگ غدیر دانست و تصریح کرد: بهره‌گیری از سایه‌سار ولایت و امامت در اصول و مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی، توانسته است پیشرفت‌های قابل توجه و چشمگیری را برای نظام اسلامی به ارمغان بیاورد و باید قدردان نعمت ولایت بود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران، فرهنگ ناب غدیر و نظام مبتنی بر ولایت را یک نظام پویا و رو به پیشرفت دانست و اظهار کرد: واقعه غدیر یک مکتب انسان‌ساز و تعالی بخش برای جامعه بشری است و از آن واقعه عظیم باید در جهت تعالی و تکامل جوامع اسلامی و حتی بشری بهره گرفت.

شکریان‌امیری، روز غدیر را روز تکمیل دین دانست و اظهار کرد: دشمنان اسلام و نظام اسلامی فهمیده‌اند که ایران اسلامی به برکت نعمت ولایت و فرهنگ اهل بیت(ع) به ویژه غدیر و فرهنگ حسینی توانسته است به این پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه‌های مختلف دست پیدا کند بنابراین به دنبال ضربه زدن به باور‌ها و ارزش‌ها و اصول اعتقادی ملت بزرگ ایران هستند و قطعاً در این مسیر هم شکست خواهند خورد، چون ملت بصیر ایران اسلامی همواره ثابت کردند پای آرمان‌های متعالی امام راحل و رهبری معظم انقلاب ایستاده اند و تمامی نقشه‌های شوم آنان را با شکست مفتضحانه روبرو خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha