توجه به بازخوانی دفاع مقدس برای جذب نسل جوان ضروری است
کد خبر: 3986539
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
حسینی با اشاره به سمت جدید در روایت فتح:

توجه به بازخوانی دفاع مقدس برای جذب نسل جوان ضروری است

سیدمحمد حسینی که از سوی رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح به عنوان مشاور این مرکز انتخاب شده است توجه به بازخوانی دفاع مقدس برای جذب نسل جوان را از اقدامات جدید این مرکز عنوان کرد.

به گزارش ایکنا؛ سیدمحمد حسینی به عنوان مشاور امور سینمایی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد. وی درباره اهدافی که برای این موسسه دنبال می‌کند؛ گفت: کار من از امروز پنجم مرداد آغاز شده و در این مجال دو رویکرد را به صورت جدی مدنظر دارم. ابتدا تلاش خواهم کرد کارگروه روایت فتح که همان توجه به سینمای دفاع مقدس است به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: همچنین تصمیم داریم در این مرکز موضوعاتی مدنظر قرار گیرد که کارکرد امروزی داشته باشند، چون معتقدم دفاع مقدس به عنوان یکی از مؤلفه‌های انقلاب اسلامی نیازمند بازخوانی مجدد است تا بتوان نسل امروز را هم جذب کارهای دفاع مقدسی کرد.

بنابر این گزارش، در حکمی که از سوی سیدمحمد یاشار نادری، رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح صادر شده آمده است:

«امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوا و جهاد در راه خدا، در راستای تحقق آرمان‌های مؤسس شجره طیبه بسیج و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و راه نورانی شهدا، در پرتو عنایات خاصه حضرت ولی‌عصر (عج) و منویات ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) گام‌های مؤثری بردارید.

انتظار است در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در رشد و اعتلای کمی و کیفی سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و توجه به تولیدات متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی شاهد تحول و شکوفایی این عرصه اثرگذار باشیم.»

انتهای پیام
captcha