حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و پاسخ مقاومت
کد خبر: 3986579
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و پاسخ مقاومت

شب گذشته جنگنده‌ها و هواپیما‌های بدون سرنشین رژیم صهیونیستی به اهدافی در نوار غزه حمله کردند، پدافند هوایی مقاومت نیز به این حملات پاسخ داده و یک فروند پهپاد اسرائیلی را ساقط کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، هواپیماهای اسرائیلی شب گذشته یک زمین کشاورزی در منطقه سودانیه در شمال غرب غزه و یک پایگاه مقاومت در شرق خان یونس را بمباران کردند. این حملات تلفات جانی در پی نداشته است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده که این حملات در واکنش به ارسال بالون‌های آتش‌زا از غزه به سمت اراضی اشغالی و وقوع چند مورد آتش‌سوزی در شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه انجام گرفته است.

رژیم صهیونیستی همچنین منطقه مجاز ماهیگیری برای فلسطینیان در آب‌های غزه را هم از 12 مایل به 6 مایل کاهش داده و تصریح کرده است که این کاهش بلافاصله اعمال خواهد شد.

گروه‌های فلسطینی بارها هشدار داده‌اند که در صورت ادامه طفره رفتن رژیم صهیونیستی از عمل به تعهدات خود به موجب توافق آتش‌بس و عدم کاهش محاصره و بازگشایی گذرگاه‌های این باریکه، از هر وسیله‌ای برای اعمال فشار بر آن استفاده خواهند کرد.

پدافند مقاومت فلسطین در جریان حملات شب گذشته به نوار غزه به این هجوم پاسخ داده و یکی از پهپادهای مهاجم را سرنگون کرد. رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تقویت توان پدافند هوایی مقاومت فلسطین ابراز نگرانی کرده و خبر داده بودند که در جریان نبرد اخیر سیف القدس مقاومت قصد سرنگونی یک جنگنده اسرائیلی را داشته است.

انتهای پیام
captcha