مرصاد نماد روشن مقاومت ملت ایران است
کد خبر: 3986580
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴

مرصاد نماد روشن مقاومت ملت ایران است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات مرصاد را نماد روشن مقاومت ملت ایران دانست و گفت: آنچه در عملیات مرصاد به وقوع پیوست حاوی درسی تاریخی به دشمنان ایران بود که ایرانیان هیپگاه اجازه نخواهند داد دشمن در سرزمین وی قدم بگذارد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، ۴ مرداد در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد، اظهار کرد: مردم استان کرمانشاه مرزبانانی هستند که اجازه نفوذ دشمن به خاک ایران اسلامی را ندادند. کرمانشاه نماد سربلندی ملت ایران است.

وی با بیان اینکه مرصاد تاریخ مجاهدت، فداکاری‌های جاودانه و صحنه بی‌نظیر مقاومت مردم ایران در برابر دشمنان در تاریخ کشور است، افزود: مرصاد نماد روشن مقاومت کسانی است که به ملیت، هویت، اسلام و ایران وفادار هستند و در برابر منافقینی که به دشمن پناه برده و با سلاح آنان اقدام به کشتار مردم خود پرداختند مبارزه کردند و مرصاد سرزمین افتخار آمیز ایران اسلامی است.

سلامی تصریح کرد: آنچه در عملیات مرصاد به وقوع پیوست حاوی درسی تاریخی به دشمنان ایران بود که ایرانیان هیپگاه اجازه نخواهند داد دشمن در سرزمین وی قدم بگذارد.

وی گفت: در عملیات مرصاد فرماندهان بزرگی حضور داشتند و رزمندگان بسیاری به شهادت رسیدند و مرصاد برای همیشه نقطه افتخار ایران و استان کرمانشاه است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ملت‌ها اگر در مواقع حساس درست عمل نکنند ممکن است اهداف خود را ازدست بدهند و عملیاتی مانند مرصاد به واسطه این مشخصه در طول تاریخ ماندگار شده است.

سلامی اظهار کرد: به همه دشمنانی که پناهگاه مزدوران هستند و کلام و رفتارشان در جهت کمک به تضعیف ایران اسلامی است می‌گوییم از عملیات مرصاد درس عبرت گرفته، زیرا تاریخ همواره تکرار می‌شود.

وی بیان کرد: گذشت زمان مردم ایران را تغییر نخواهد داد بلکه مردمان این سرزمین در دست‌یابی به اهداف خود مصمم‌تر، ریشه‌دارتر و مؤمن‌تر می‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران، دوست را از دشمن تشخیص داده، زیرا دارای تجارب زیادی در پهنه سرزمین اسلامی ایران است و فریب دروغ دشمنان را نخواهد خورد و آنان را رسوا می‌کند.

وی تصریح کرد: ملت ایران اتفاقات و فراز‌های بسیاری را پشت سر گذاشته و با دشمنان خود مبارزه کرده و آن‎‌ها را شکست داده‌اند که وعده خداوند متعال است و تاریخ گواه این موضوع خواهد بود.

انتهای پیام
captcha