«تلاوت قرآن» پیرمرد سودانی را از مرگ حتمی نجات داد + فیلم
کد خبر: 3986692
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

«تلاوت قرآن» پیرمرد سودانی را از مرگ حتمی نجات داد + فیلم

ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی کاربران عرب‌زبان منتشر شده که حاکی از نجات جان پیرمرد نمازگزار به واسطه قرائت قرآن در یکی از مساجد سودان است.

«تلاوت قرآن» پیرمرد سودانی را از مرگ حتمی نجات داد + فیلم

به گزارش ایکنا به نقل از شبکه خبری صحافه نت،  ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی کاربران عرب‌زبان منتشر شده که حاکی از نجات جان پیرمرد نمازگزار به واسطه قرائت قرآن در یکی از مساجد سودان است.

در این فیلم مرد میانسال سودانی که به دلیل معذوریت، نماز خود را روی صندلی مجاور دیوار مسجد اقامه می‌کند، پس از فراغت از نماز به نیت تلاوت قرآن از صندلی برمی‌خیزد تا نسخه‌ای از کلام‌الله مجید را از قفسه قرآن مسجد بردارد.

او این بار برای تلاوت قرآن روی صندلی دیگری در ردیف اول مسجد می‌نشیند و مشغول تلاوت قرآن می‌شود.

درست لحظاتی پس از این اقدام، نمازگزاران مسجد صحنه‌ای غیر منتظره را شاهد هستند.

سقف مسجد در قسمتی که پیرمرد نمازگزار به اقامه نماز خود مشغول بود، فرو می‌ریزد و قطعه سنگی سرامیکی به وزن بیش از 50 کیلوگرم پایین می‌افتد.

ویدئویی که دوربین‌ مداربسته مسجد ضبط کرده است

طبق صحنه‌های این فیلم که توسط دوربین مداربسته مسجد ضبط شده است، چنانچه نمازگزار روی همان صندلی نشسته بود، به طور قطع جان باخته بود.

کاربران عرب‌زبان با اشتراک گذاشتن این ویدئو و ذکر آیه 2 سوره مبارکه انعام «هُوَ الَّذِي خَلَقَكُمْ مِنْ طِينٍ ثُمَّ قَضَىٰ أَجَلًا ۖ وَأَجَلٌ مُسَمًّى عِنْدَهُ ۖ ثُمَّ أَنْتُمْ تَمْتَرُونَ: اوست خدایی که شما را از گِلی آفرید، پس فرمان اجل و مرگ را بر همه کس معین کرد، و اجلی که معین و معلوم است به نزد اوست، باز شما شک در آیات او می‌کنید» بیان کردند که «تلاوت قرآن جان پیرمرد سودانی را از مرگ حتمی» نجات داد.

انتهای پیام
captcha