تأکید بر برگزاری دومین دوره نمایشگاه مجازی قرآن تا پایان سال
کد خبر: 3986764
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
در جلسه تجلیل از عوامل اجرایی نمایشگاه قرآن مطرح شد؛

تأکید بر برگزاری دومین دوره نمایشگاه مجازی قرآن تا پایان سال

جلسه تجلیل از عوامل اجرایی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم صبح امروز با حضور معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد برگزار و طی آن بر اجرای دوره دوم این نمایشگاه تا پایان سال تأکید شد.

تأکید بر برگزاری دومین دوره نمایشگاه مجازی قرآن تا پایان سال/ تقدیر از عوامل اجرایی

به گزارش ایکنا، مراسم تجلیل از مدیران و عوامل مؤثر و دست‌اندرکاران نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم صبح امروز، پنجم مردادماه در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدرضا بهمنی، مشاور وزیر ارشاد و رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، ایوب دهقانمار، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و جمع دیگری از مدیران بخش‌های مختلف نمایشگاه مجازی قرآن کریم حضور داشتند.

در بخشی از این جلسه معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن قدردانی از عوامل اجرایی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم بر مستندنگاری و تجربه‌نگاری این دوره از نمایشگاه تأکید کرد.

همچنین در این جلسه مقرر شد پس از مستندنگاری نمایشگاه مقدمات برگزاری دومین دوره برای برپایی در نیمه دوم سال که به احتمال زیاد فصل زمستان خواهد بود، فراهم شود. همچنین بر رفع کاستی‌ها و تقویت نقاط قوت دوره اول در ادوار آینده تأکید شد.

انتهای پیام
captcha