25 مردادماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در دهمین دوره طرح ملی تلاوت + تیزر
کد خبر: 3986825
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
مقدم‌کیا خبر داد:

25 مردادماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در دهمین دوره طرح ملی تلاوت + تیزر

دبیر طرح ملی تلاوت از فرصت یک‌ماهه ثبت‌نام در دهمین دوره طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) از 25 تیرماه تا 25 مردادماه خبر داد.

حسین مقدم‌کیا، دبیر طرح ملی تلاوت در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: ثبت‌نام در دهمین دوره طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا(ع) که از 25 تیرماه آغاز شد تا 25 مردادماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از طرح ثبت‌نام دختران علاقه‌مند در گروه سنی 10 تا 15 سال نیز در سراسر کشور انجام می‌شود، اظهار کرد: این طرح از سال 98 به صورت پایلوت در چند استان اجرا شد تا ایرادات و اشکالات آن برداشته شود، اما در دهمین دوره، ثبت‌نام از دختران علاقه‌مند در تمامی استان‌ها انجام می‌شود.

مقدم‌کیا ادامه داد: از ابتدای شهریورماه پیش‌نیاز دوره به صورت مجازی و بعضا حضوری برگزار خواهد شد. دوره حضوری در صورتی که وضعیت کرونایی هر استان اجازه دهد، صورت خواهد گرفت. از اواسط مهرماه نیز نخستین ترم دهمین دوره طرح ملی تلاوت ویژه دختران در گروه سنی 10 تا 15 سال و پسران در گروه سنی 8 تا 14 سال آغاز می‌شود.

دبیر طرح ملی تلاوت تصریح کرد: جلسات هماهنگی با مسئولان دفتر قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها به منظور همکاری و مشارکت بهتر در اجرای فرآیند ثبت‌نام به صورت مجازی و بعضا حضوری و روزانه در حال انجام است.

یادآور می‌شود، طرح ملی تلاوت قرآن کریم «شباب الرضا» با هدف کشف و پرورش استعدادهای قرآنی با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی به صورت همزمان در سراسر کشور اجرا می‌شود. همچنین طول مدت دوره‌های این طرح دو ساله است و سپس استعدادهای برتر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha