همکاری مؤسسه رضوان با دارالقرآن آموزش و پرورش منطقه ۱۴
کد خبر: 3986935
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

همکاری مؤسسه رضوان با دارالقرآن آموزش و پرورش منطقه ۱۴

دارالقرآن آموزش و پرورش منطقه 14 شهر تهران با همکاری مؤسسه رضوان تهران طرح «طوبی» را به منظور استعدادیابی قرآنی دانش‌آموزان برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا، دارالقرآن آموزش و پرورش منطقه 14 شهر تهران با همکاری مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی رضوان تهران طرح «طوبی» را به منظور استعدادیابی قرآنی دانش‌آموزان اجرا می‌کند.

بنابر گفته حمید محصل، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی رضوان تهران «طرح قرآنی ـ آموزشی «طوبی» در راستای استعدادیابی دانش‌آموزان و با هدف فراهم کردن زمینه آماده‌سازی دانش‌آموزان برای حضور بهتر و با کیفیت‌تر در مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی و ارتقای توانمندسازی و تشریح آیین‌نامه مسابقات و سرفصل‌های حائز کسب و کسر امتیاز، اجرا خواهد شد».

حفظ قرآن، الگوی تلاوت (ابتدایی)، قرائت قرآن، اذان، مداحی و رشته‌های پژوهشی از جمله عناوین اصلی این دوره است که در کنار آن نیز به منظور ارتقای سطح مهارت دانش‌آموزان رشته‌هایی چون چرتکه و رباتیک و رشته‌های هنری نیز چون نقاشی و خطاطی به نوجوانان و جوانان پسر و دختر علاقه‌مند آموزش داده خواهد شد.

این کلاس‌ها به صورت حضوری و غیرحضوری و در بستر پیام‌رسان‌ها برگزار می‌شود که برخی از این دوره‌ها به صورت رایگان و همچنین برخی دیگر با تخفیفات ویژه به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱۳۳۷۰۳۷۸۱ و ۰۹۱۲۵۰۸۱۱۹۴ تماس گیرند.

انتهای پیام
captcha