نشست تعمیق باورهای دینی و امامت شناسی در هویزه تشکیل شد
کد خبر: 3986958
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳

نشست تعمیق باورهای دینی و امامت شناسی در هویزه تشکیل شد

به مناسبت دهه ولایت، نشست تعمیق باورهای دینی و امامت‌شناسی به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه برگزار شد.

نشست تعمیق باورهای دینی و امامت شناسی در هویزه تشکیل شدبه گزارش ایکنا از خوزستان، به مناسبت دهه ولایت، نشست تعمیق باورهای دینی و امامت‌شناسی به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام برهانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه با تبریک دهه ولایت، گفت: در صحنه و میدان مبارزه به دو نوع جنگجو و فرمانده نیاز داریم، نوع اول، کسی است که از حدود جغرافیایی قلمرو جبهه حضرت امیر المومنین(ع) دفاع کند و نوع دوم کسانی هستند که از قلمرو فکری پیروان علی بن ابی طالب(ع) در حال پیکار و دفاع اند.

وی با اشاره به اهمیت دفاع فکری گفت: اینکه گفته می‌شود «مداد العلماء افضل من دماء الشهداء» دال بر مقدم بودن جهاد و دفاع فکری است، زیرا تا عقیده راسخ نشود، انسان حاضر به جانفشانی نخواهد بود.

برهانی گفت: تشکیل چنین جلساتی در واقع تامین کننده خوراک فکری سربازان نظامی و فکری و تمام کسانی است که در خط مقدم دفاع از ولایت امیرمومنان علی(ع) هستند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سید خضر موسوی، با استدلال به آیات قرآن کریم، امامت را جزء لاینفک اسلام دانست. پرسش و پاسخ، بخش پایانی این نشست بود.

انتهای پیام
captcha