برپایی جشن‌ها و کاروان‌های شادی عید غدیر در اهواز
کد خبر: 3986994
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹

برپایی جشن‌ها و کاروان‌های شادی عید غدیر در اهواز

ستادهای مردمی در راستای بزرگداشت عید بزرگ غدیر خم از هیئات مذهبی و مساجد حاشیه و امامان محله تشکیل شد و بنا است در شب و روز این عید مراسم‌های مختلف و پرشوری در شهرستان اهواز برگزار شود.

برپایی جشن‌ها و کاروان‌های شادی عید غدیر در اهوازبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز، حجت الاسلام محمدامین منابی ضمن تبریک عید غدیر خم تأکید کرد: هیچ چیزی نمی‌تواند مانع بزرگداشت مناسبت‌های مذهبی شود، بلکه با توجه شرایط موجود ممکن است که شکل و ظاهر آن تغییر کند.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود، ستادهای مردمی در راستای بزرگداشت عید بزرگ غدیر خم از هیئات مذهبی و مساجد حاشیه و امامان محله تشکیل شد و بنا است در شب و روز این عید مراسم‌های مختلف و پرشوری در شهرستان اهواز برگزار شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز بیان کرد: برگزاری سخنرانی و مداحی در فضای مجازی، نور افشانی در ۵۰ نقطه حاشیه شهرستان، ایستگاه‌های صلواتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ماشین‌های سیار برای اجرای جشن خیابانی، در شب عید غدیر ، آزین بندی خیابان‌ها، راه‌اندازی کاروان‌های شادی خودرویی در ۳۰ نقطه اهواز و در مسیرهای مختلف از جمله این برنامه‌ها هستند.

منابی با بیان اینکه این برنامه‌ها خودجوش و توسط مساجد به ویژه مساجد طرح امام محله و هیئات مذهبی و مساجد حاشیه برگزار می‌شوند، گفت: اطعام روز غدیر با کمک خیرین و مردم شریف اهواز با شکوه تر از سال‌های گذشته انجام و در مناطق محروم توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha