طرح رژیم صهیونیستی برای مقابله با شرکت‌های تحریم‌کننده
کد خبر: 3987118
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶

طرح رژیم صهیونیستی برای مقابله با شرکت‌های تحریم‌کننده

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز، چهارشنبه از طرح یکپارچه این رژیم برای مقابله با یک شرکت بستنی‌سازی بن اند جریز خبر دادند. این شرکت مدتی پیش اعلام کرد که دیگر محصولات خود را در شهرک‌های اشغالی توزیع نخواهد کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از شبکه اخباری قدس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز، چهارشنبه از طرح یکپارچه این رژیم برای مقابله با یک شرکت بستنی‌سازی بن اند جریز خبر دادند. این شرکت چندی پیش ‌فروش محصولات خود در شهرک‌های اشغالی را تحریم کرد و اعلام کرد که دیگر قرارداد خود با توزیع‌کننده اسرائیلی محصولات این شرکت در شهرک‌های اشغالی را تمدید نمی‌کند، چرا که این اقدام با ارزش‌های شرکت سازگار نیست.

وب‌سایت عبری والا تصریح کرده است که دولت اسرائیل به ریاست نفتالی بنت تلاش دارد تا با تشکیل تیمی مشترک از وزارتخانه‌های امور خارجه، اقتصاد، قوه قضائیه و دیگر وزارتخانه‌ها کارزاری با هدف تحت فشار قرار دادن شرکت بن اند جریز در کنار شرکت اصلی یونیلور را به راه اندازد.

به گفته وب‌سایت مذکور هدف از این کارزار فراگیر تحت فشار قرار دادن این دو شرکت برای تجدیدنظر در تصمیم خود است.

وب‌سایت اسرائیلی آی 24 نیز خبر داده است که این جلسه روز دوشنبه هفته جاری برگزار شد و گروهی متشکل از تخصص‌های مختلف جنبه‌های گوناگون این موضوع را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

سه روز پس از تصمیم این شرکت، وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی پیامی را به نمایندگی‌های خود در آمریکای شمالی و اروپا ارسال کرد که شامل دستورالعمل‌هایی برای شروع یک کارزار فشار بر بن و گریس و یونیلور به علاوه مشتریان، سرمایه‌گذاران و صاحبان املاک و مستغلات نیز بود.

وزارت امور خارجه اسرائیل در این پیام از نمایندگان خود خواسته  است که تمام تلاش خود را برای محکوم کردن این شرکت‌ها از طرف اشخاص، نهادها و سازمان‌های مختلف انجام دهند و اقدامات اعتراضی ملموسی مانند انتشار بیانیه‌ها، مقالات و همچنین خطاب قرار دادن کارکنان شرکت‌ها و دیگر اقدامات اعتراضی را تشویق و برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام
captcha