نشان فداکاری به خانواده شهید قیصری اعطا شد
کد خبر: 3987270
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
همزمان با عید سعید غدیر خم

نشان فداکاری به خانواده شهید قیصری اعطا شد

همزمان با عید سعید غدیر خم، نشان فداکاری توسط فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به خانواده شهید قیصری اعطا شد.

به گزارش ایکنا در سالروز عید بزرگ غدیر خم با حضور امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین امیر سرتیپ گلفام معاون ستادکل نیروهای مسلح و امیر فولادی رئیس سازمان حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس و نیز سردار سلیمانی معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، نشان فداکاری ارتش مصوب شورای عالی نشانهای ارتش که بالاترین نشان افتخار ارتش و اهدایی مقام معظم رهبری است به خانواده شهید منصور قیصری از شهدای پرافتخار پدافند هوایی کشور اهدا شد.
 
این مراسم با حضور فرزندان و همسر شهید قیصری که خود خواهر شهیدی دیگر است در مجموعه فرهنگی اجتماعی که بنام شهید قیصری انجام پذیرفت و امیر سرلشکر موسوی نشان فداکارای ارتش را به پسر شهید به نیابت از پدر وی اعطا کرد.
 
همچنین در این مراسم که با حضور فرماندهان ستادکل نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران و مدیران بنیاد شهید برگزار شد، امیر سرلشکر موسوی از تمبر یادبود شهید منصور قیصری رونمایی کرد و حاضران با امضا خود این تمبر را رسمیت بخشیدند.
 
سردار سلیمانی معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد تابلوی این تمبر که توشیح به دستخط فرماندهان نظامی است در موزه بنیاد شهید نگهداری خواهد شد.
انتهای پیام
captcha