آغاز سومین دوره مسابقات قرآن «مشکات»
کد خبر: 3987497
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
زهرا سعیدی خبر داد:

آغاز سومین دوره مسابقات قرآن «مشکات»

مدیر اجرایی سومین دوره مسابقات قرآن مشکات از آغاز این رقابت‌ها خبر داد و گفت: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان تا 17 مردادماه در مسجد جامع قاسم‌ابن‌الحسن(ع) در جریان خواهد بود.

آغاز سومین دوره مسابقات قرآن «مشکات»زهرا سعیدی، مدیر اجرایی سومین دوره مسابقات مشکات در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به آغاز مرحله نهایی این مسابقات از صبح روز شنبه، 9 مردادماه، گفت: این مسابقات در دو گروه بانوان و آقایان تا یکشنبه، 17 مردادماه ادامه خواهد داشت. از روز نهم تا دوازدهم مردادماه مسابقات در بخش بانوان و از روز سیزدهم تا هفدهم مردادماه نیز در بخش آقایان پیگیری می‌شود.

این حافظ و قاری قرآن افزود: ثبت‌نام برای حضور در این رقابت‌های قرآنی از ابتدای اردیبهشت‌ماه امسال آغاز شد و تا هشتم تیرماه ادامه داشت و بیش از 10 هزار نفر اعلام آمادگی کردند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مرحله اول این مسابقات به صورت کتبی برگزار شد و پس از آن حدود دو هزار نفر موفق به حضور در مرحله دوم یا نیمه‌نهایی شدند. در هر دو بخش بانوان و آقایان، مجموعاً 600 نفر موفق به حضور در مرحله نهایی، که از امروز آغاز شده است،‌ شدند.

مدیر اجرایی سومین دوره مسابقات قرآن مشکات بیان کرد: این رقابت‌ها در رشته‌های حفظ 10 جزء،‌ حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و مفاهیم قرآن کریم برگزار می‌شود.

سعیدی درباره زمان برگزاری اختتامیه این مسابقات نیز بیان کرد: مراسم اختتامیه 12 شهریورماه مصادف با 25 ماه محرم الحرام صرفاً با حضور نفرات برتر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی در پایان درباره اعضای هیئت داوران این دوره بیان کرد: در بخش بانوان سرپرستی هیئت داوران بر عهده حوریه عقبایی است و معصومه عباسی‌نظری در بخش تجوید، جلالی، کوچکی، بهاری و عصابخش در بخش لحن، صحاف در بخش صوت، حیدری و مسجدی در بخش وقف و ابتدا و الهام ماندگارمهر، قهرودی و حسنی‌فرد در بخش صحت حفظ به داوری این مسابقات در بخش بانوان می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha