روحیه جهادی بن‌بست‌ها را از بین می‌برد
کد خبر: 3987762
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

روحیه جهادی بن‌بست‌ها را از بین می‌برد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه با روحیه جهادی بن‌بست‌ها از بین می‌رود،‌گفت: امروز حل مسائل و مشکلات موجود کشور با روحیه و عمل جهادی و انقلابی امکان‌پذیر است.

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی سپاه کردستان، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان دیروز، 9 مردادماه در دیدار با اعضای مجمع جهادی استان کردستان اظهار کرد: گروه‌های جهادی برگرفته از نام انقلاب اسلامی و اهل بیت(ع) است که می‌توانند الگوی خوبی برای مسئولان در کشور باشد.

وی افزود: امروزه و در شرایط کنونی کار جهادی بسیار ارزشمند است و همچنان که از نام آن پیداست برای خدمت‌رسانی به نیازمندان جامعه و قشر آسیب‌پذیر در حال تلاشند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به حضور گروه‌های جهادی در طرح شهید سلیمانی بیان کرد: این گروه جهادی نمونه بارز و ارزشمندی بود که در شرایط سخت به کمک و خدمت‌رسانی مردم و کشور آمد و توانست به خوبی بدرخشد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی برلزوم و اقدامات جهادی در کشور ادامه داد: گروه‌های جهادی از همان روزهای اول انقلاب به صورت فعال و کار آمد در کنار مردم و قشر محروم جامعه بودند و اینک به شکل سازمان یافته و باز هم مردمی در حال فعالیت هستند.

سردار حسینی با اشاره به اینکه بصیرت‌افزایی و خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی بسیج به مردم باعث دلگرمی آنان خواهد بود، گفت: گروه‌های جهادی در توانمندی و در شرایط بحران نقش ارزنده‌ای دارند. گروه‌های جهادی بسیج در مواقع نیاز و بحران همچون، سیل ، زلزله از مؤلفه‌های توانمندی جمهوری اسلامی هستند و باعث تقویت و دلگرمی قشر نیازمند جامعه می‌شوند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان مهم‌ترین رسالت گروه‌های جهادی را خدمت به مردم ذکر و بیان کرد: این سازمان اهداف و اولویت‌ها و برنامه‌های خود را تاکنون به خوبی اجرایی کرده و اقدامات خوبی در سطح کشور و به تبع آن در استان انجام شده است.

وی  یادآور شد: با روحیه جهادی بن بست‌ها از بین می‌رود و امروز حل مسائل و مشکلات موجود کشور نیز با روحیه و عمل جهادی و انقلابی امکان پذیر است.

اصغر عزیزی فرد، مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه این نشست اظهار کرد: در استان کردستان هزار و 500 گروه جهادی جهت خدمت‌رسانی به مردم ساماندهی شده‌‌اند که امیدواریم این تعداد بتوانند در راستای خدمت به مردم گام‌های اساسی بردارند. سازمان بسیج سازندگی نقشه راه ۱۰ ساله‌ای برای خود ترسیم، تبیین و ابلاغ کرده است تا بتواند ماهیت جریان و تفکر جهادی را در کشور محقق کند.

عزیزی‌فرد یادآور شد: امروز بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی بسیج به عنوان میدان داران عرصه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی، در خط مقدم خدمت به مردم در مناطق محروم کشور هستند.

انتهای پیام
captcha