درخواست حزب‌الله برای برخورد با عاملان قتل «علی شبلی»
کد خبر: 3987875
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷

درخواست حزب‌الله برای برخورد با عاملان قتل «علی شبلی»

حزب‌الله لبنان با محکومیت حادثه ناگوار و دردناک شب گذشته که منجر به شهادت مظلومانه علی شبلی شد، خواهان برخورد نهاد‌های امنیتی و قضایی با عاملان این جنایت شد.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، حزب‌الله لبنان با محکومیت حادثه ناگوار و دردناک شب گذشته که منجر به شهادت مظلومانه علی شبلی شد، ضمن عرض تسلیت به ما به خانواده شبلی از خداوند برای آن‌ها طلب صبر و شکیبایی کرد و از دولت خواست که در پیگیری این جنایت کوتاهی نکند. همچنین از نهادهای امنیتی و قضایی درخواست کرد تا قاطعانه با عاملان و این جنایت و سایر افراد دخیل در آن برخورد کند.

مراسم تشییع‌ پیکر این شهید نیز شاهد کمینی از سوی نیروهای مخالف حزب‌الله بوده که منجر به مرگ دو عزادار و زخمی شدن تنی چند شد.

رهبری حزب‌الله اعلام کرده است که همان‌طور که موضوع را با علاقه و دقت بسیار پیگیری می‌کند، از ارتش و نیروهای امنیتی می‌خواهد تا قاطعانه وارد عمل شوند و امنیت را اعمال کنند و به سرعت این قاتلان جنایتکار را دستگیر و آن‌ها را به دست عدالت بسپارتد.

 ارتش لبنان نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که نیروهای خود را در منطقه مذکور مستقر کرده است و هر فرد مسلح یا افرادی که اقدام به تیراندازی می‌کنند از سوی نیروهای ارتش لبنان هدف قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha