حمله موشکی به شمال فلسطین اشغالی و حملات توپخانه‌ای اسرائیل
کد خبر: 3988543
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸

حمله موشکی به شمال فلسطین اشغالی و حملات توپخانه‌ای اسرائیل

مناطق شمالی فلسطین اشغالی در مرز لبنان، امروز شاهد حمله موشکی از لبنان بود. در مقابل، ارتش رژیم صهیونیستی با حملات توپخانه‌ای، مناطقی در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، بعدازظهر امروز سه موشک که از جنوب لبنان شلیک شده بود، به شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونه اصابت کرد. ارتش رژیم صهیونیستی نیز در حملات توپخانه‌ای، منطقه سهل خیام را مورد حمله توپخانه‌ای قرار داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سه موشک از خاک لبنان به سمت فلسطین اشغالی پرتاب شده است. بر اساس این بیانیه، ارتش اشغالگر نیز به منابع آتش از خاک لبنان پاسخ داد.

کانال 12 اسرائیل گزارش داده است که رئیس شورای منطقه‌ای در جلیل اشغالی تصریح کرده تاکنون دستورالعمل خاصی برای ساکنان این شهرک‌ها وجود ندارد، اما من پیشنهاد می‌کنم که آن‌ها در خانه‌های خود بمانند. برخی از منابع از باز شدن پناهگاه‌ها در این شهرک خبر می‌دهند.

کانال 13 از زخمی شدن 4 نفر در کریات شمونه در نتیجه اصابت ترکش موشک‌های شلیک‌شده خبر داد و اعلام کرد که از ساکنان کریات شمونه و شهرک‌های اطراف خواسته شده تا در اماکن ایمن بمانند.

اسرائیل در پاسخ به شلیک موشک‌هایی که به شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونه اصابت کرد، 6 راکت توپخانه‌ای 155 میلی‌متری را به سمت سهل خیام در جنوب لبنان شلیک کرد. منابع خبری از وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های این منطقه پس از حمله توپخانه‌ای اسرائیل گزارش می‌دهند.

انتهای پیام
captcha