اجرای دهمین دوره طرح ملی تلاوت «شباب‌‌الرضا» در البرز
کد خبر: 3988806
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳

اجرای دهمین دوره طرح ملی تلاوت «شباب‌‌الرضا» در البرز

مسئول گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: دهمین دوره طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا» همزمان با سراسر کشور در البرز برگزار می‌شود و علاقمندان با مراجعه به سایت www.melitelavat.ir می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

اجرای دهمین دوره طرح ملی تلاوت «شباب‌‌الرضا» در البرز

سیده‌زهرا حسینی، مسئول گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: فراخوان ثبت‌نام در دهمین دوره طرح ملی تلاوت «شباب‌الرضا» از 14 مرداد همزمان با سراسر کشور در البرز اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان با مراجعه به سایت www.melitelavat.ir می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند، افزود: مهم‌ترین هدف اجرای این طرح پرورش استعدادهای قرآنی به‌منظور تربیت چهره‌های بزرگ قرآنی در قرائت قرآن‌ کریم و مسلط به مفاهیم است.

مسئول گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با بیان اینکه در این طرح به شرکت‌کنندگان رشته‌های صوت و لحن، قرائت، حفظ، وقف و ابتدا، مفاهیم و اجرای تلاوت‌های اثرگذار و معناگرا آموزش داده می‌شود، گفت: پسران ۸ تا ۱۴ سال و دختران ۱۰ تا ۱۵ می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

حسینی در پایان یادآور شد: این طرح با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و مؤسسه قرآنی صراط مشهد به‌صورت حضوری و غیرحضوری اجرا می‌شود و در صورت مساعد‌ بودن شرایط به‌منظور تشویق و ترغیب علاقه‌مندان به شرکت در این طرح اردوهای قرآنی همراه با اجرای طرح برای شرکت‌کنندگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha