خدمات پویش جلسات خانگی قرآن به روضه‌های خانگی
کد خبر: 3989847
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲

خدمات پویش جلسات خانگی قرآن به روضه‌های خانگی

پویش جلسات خانگی قرآن کریم با توجه به آغاز ماه محرم، خدمات متنوعی را متناسب با همین ایام برای روضه‌های خانگی در نظر گرفته است.

به گزارش ایکنا، همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و دهه اول محرم، پویش جلسات خانگی قرآن کریم در نظر دارد با توجه به تأکیدات اهل بیت(ع) در جهت اقامه عزای حسینی و فراگیری بیماری کرونا، نسبت به حمایت از روضه‌های خانگی و گسترش فرهنگ عزاداری در خانه اقدام نماید. 

در این راستا، فعالان جلسات خانگی که قصد برگزاری روضه خانگی دارند، می‌توانند از خدمات پویش در این زمینه استفاده کنند. این خدمات شامل تأمین محتوای جلسات، اعزام مُبلغ به جلسات در برخی استان‌ها، برگزاری روضه تلفنی برای جلسات متقاضی و ترویج گفتمان روضه خانگی از طریق تولیدات رسانه‌ای است.

همچنین اعلام شده است مربیان و اعضای جلسات خانگی قرآن کریم جهت بهره‌مندی از محتوای ویژه محرم، به کانال ایتا به نشانی eitaa.com/jkqk_ir مراجعه کنند. افرادی که قصد برگزاری مراسم روضه خانگی در استان‌های قم، فارس، اصفهان، یزد و همدان دارند نیز به لینک https://msagheb.ir/site-register/?s_moaref=5162 ارجاع داده شده‌اند.

صاحبان جلساتی که درخواست روضه تلفنی دارند نیز می‌توانند به آدرس http://eitaa.com/rozeh_tel_admin در ایتا پیام دهند یا عدد 5 را به سامانه پیامکی 1000011001100 ارسال کنند. در این پیام لازم است اعلام شود از طرف پویش جلسات خانگی قرآن کریم درخواست برگزاری روضه تلفنی دارند تا نسبت به برگزاری روضه تلفنی به صورت رایگان اقدام شود.

سامانه جلسات خانگی و صفحات مجازی آن در نشانی www.jkqk.ir، www.eitaa.com/jkqk_ir یا www.instagram.com/jkqk_ir قابل دسترس است.

انتهای پیام
captcha