بهره‌مندی از حفاظ آستان عبدالعظیم(ع) در طرح «من قرآن را دوست دارم»
کد خبر: 3991408
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸

بهره‌مندی از حفاظ آستان عبدالعظیم(ع) در طرح «من قرآن را دوست دارم»

مسئول مركز آموزش قرآن کریم آستان حضرت عبدالعظيم‌ الحسنی(ع) از به‌کارگیری اساتید و حافظان کل این آستان مقدس به عنوان مربی پشتیبان در طرح من قرآن را دوست دارم، خبر داد.

معتز آقایی، مسئول مركز آموزش قرآن کریم آستان حضرت عبدالعظيم‌ الحسنی(ع) در گفت‌وگو با ایکنا، در رابطه با اجرای طرح من قرآن را دوست دارم در این آستان مقدس، بیان کرد: این طرح از ابتدای تیرماه با رونمایی و اعلام آغاز فعالیت، در اعتاب مقدسه آغاز شد.

وی افزود: مسئولان آستان حضرت عبدالعظیم(ع) به عنوان یکی از اعضای کارگروه قرآنی ـ فرهنگی اعتاب مقدسه، طی مراسمی به تاریخ هفتم تیرماه، در دهه کرامت، رونمایی از این طرح را انجام دادند و لینک شرکت در طرح در سایت آستان مقدس بارگذاری شده است.

این حافظ بین‌المللی ادامه داد: این طرح به دو صورت ارائه شده است، علاقه‌مندان به فراگیری نکات آموزشی طرح، بدون استفاده از مزایای آن می‌توانند از تدریس استاد احمد ابوالقاسمی طی 14 جلسه، بهره‌مند می‌شوند. افرادی هم که تمایل به استفاده از مزایای طرح، شامل بهره‌مندی از جوایز و دریافت گواهینامه معتبر از سازمان دارالقرآن الکریم را دارند، باید وارد لینک شوند و مبلغ ثبت‌نام را پرداخت و آن‌گاه درس‌ها را مشاهده کنند، در ادامه مربیان پشتیبان با آن‌ها تماس گرفته و امتحان اخذ شده و در صورت قبولی، مدرک به آن‌ها اعطا می‌شود.

بهره‌مندی از حفاظ آستان عبدالعظیم(ع) در طرح «من قرآن را دوست دارم»

آقایی اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح برنامه‌ای برای پرسنل و خانواده‌های این آستان نیز در نظر گرفته شده است و از طریق شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهرری نیز فعالیت‌هایی در حال انجام است. 30 نفر از اساتید و حافظان کل قرآن کریم حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برای طرح مربی پشتیبان به آستان قدس رضوی معرفی و به‌کار گرفته شدند.

انتهای پیام
captcha