دوره پانزدهم طرح «اسوه» از اول شهریور آغاز می‌شود
کد خبر: 3992066
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

دوره پانزدهم طرح «اسوه» از اول شهریور آغاز می‌شود

پانزدهمین دوره طرح آموزشی - تربیتی اُسوه از 1 تا 8 شهریورماه به صورت مجازی از سوی دبیرخانه این طرح برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، پانزدهمین دوره طرح آموزشی - تربیتی اُسوه به دلیل اوج‌گیری مجدد ویروس کرونا، همانند سه دوره قبل به‌ صورت مجازی برگزار می‌شود.

در این دوره، بالغ بر ١۴٠ جلسه آموزشی و معرفتی پیش‌بینی شده و دومین دوره مسابقات اطلاعات عمومی نیز با نام «جام سردار قرآنی حاج قاسم سلیمانی» نیز برپا می‌شود.

محمدتقی میرزاجانی، مسئول طرح اُسوه، اسامی مدرسان و مربیان این دوره را به این شرح اعلام کرد: عباس هاشمی، سیداحمد مقیمی، حسن مختاری، علی‌اکبر کاظمی، علی خانی و سیدمحمد حسینی‌پور (در بخش صوت و لحن)، سیدمحمد کرمانی، وحید مهاجرپاریزی، ابوالفضل قدیانی، جواد حیدری، مرتضی مقنیان و امیرحسین رحمتی (در بخش تجوید و فصاحت)، سعید رحمانی (در بخش وقف و ابتدا)، حجت‌الاسلام علیرضا نجفی، مسعود رضایی و مجتبی قدبیگی (در بخش حفظ)، محمود کریمی (در بخش درک معنای آیات)، سیدعلیرضا موسوی نصر (در بخش قواعد و مکالمه زبان عربی)، حجج اسلام مهدی کریمی، شهاب‌الدین غفاری، احسان وثوقی‌مهر، مجید صادقی، محمد سعیدی و مجتبی علیخانی (به‌عنوان مربی پرورشی و مدرس احکام دین، اندیشه اسلامی و منهاج).

معاون اجرایی شورای عالی قرآن افزود: تدریس مدرسان و مربیان محترم به دوره پانزدهم خلاصه نمی‌شود و این دوره به منزله آغاز ترم تحصیلی جدید است که تا اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

میرزاجانی درباره فعالیت‌های صورت گرفته در فاصله زمانی پس از دوره چهاردهم تا این تاریخ، ابراز کرد: در پنج ماه گذشته بالغ بر ٣۶٠ جلسه آموزشی و معرفتی به‌صورت مجازی برگزار شده، همچنین مشاوره‌های تلفنی با موضوعات تربیتی انجام و نیز محافل انس با قرآن ماهانه در دستور کار قرار داشت.

یادآوری می‌شود، طرح آموزشی ـ تربیتی اسوه از سال ۱۳۹۳ از سوی جامعه فرهنگی قرآنی عصر و با همکاری شورای عالی قرآن تأسیس شده و در حال حاضر با ١٢٠ عضو رسمی و افتخاری از بین قاریان و حافظان کل ممتاز نوجوان و جوان به کار خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام
captcha