نگاهی به عملکرد یک‌ساله دارالقرآن‌ دانشگاه امام صادق(ع)
کد خبر: 3992292
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱

نگاهی به عملکرد یک‌ساله دارالقرآن‌ دانشگاه امام صادق(ع)

دارالقرآن‌ الکریم دانشگاه امام صادق(ع) با ارائه گزارشی به ساختار تشکیلاتی، برنامه‌های هفتگی، دوره‌های آموزشی، طرح‌ها و فعالیت‌ها و افتخارات و مقام‌های کسب شده از سوی این دارالقرآن پرداخته است.

به گزارش ایکنا، دارالقرآن‌الکریم دانشگاه امام صادق(ع) به ارائه گزارشی درباره ساختار تشکیلاتی، برنامه‌های هفتگی، برنامه‌های مناسبتی، کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی، طرح‌ها و فعالیت‌ها و افتخارات و مقام‌های کسب شده از سوی این دارالقرآن پرداخته است.

ساختار دارالقرآن در سال‌های گذشته شامل یک مسئول و شش واحد بود، در این دوره از فعالیتش، تعداد واحدها به عدد سه تقلیل یافته و در برگیرنده واحدهای آموزش، برنامه‌های روزانه و ارتباطات و رسانه شد. ذیل هر واحد، کارگروه‌هایی تعریف شد که هر یک از این کارگروه‌ها با هماهنگی با استاد مربوط به خود، یکسری اقدامات یا تولید محتوا داشتند.

در ایام شیوع بیماری کرونا برنامه‌های هفتگی با اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت تدوین شد که از جمله آن‌ها می‌توان به تقویم تلک‌الایام، نهج‌البلاغه‌خوانی، ادعیه قرآنی، چهل حدیث، نکته قرآنی، شاهدان قرآن، آیات حسینی و جمعه‌های ظهور اشاره کرد.

در این ایام، کلاس‌های آموزشی دارالقرآن‌الکریم به صورت هفتگی و با مشارکت مخاطبان دانشجو از داخل دانشگاه و مخاطبان برون‌دانشگاهی برگزار شد که برخی از آن‌ها عبارت از کلاس‌های حفظ قرآن، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، هم‌خوانی و تواشیح و کارگاه مطالعات روایی است.

انتهای پیام
captcha