بانک اسلامی ابوظبی مسابقات خلاقیت در حوزه مالی برگزار می‌کند
کد خبر: 3992594
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵

بانک اسلامی ابوظبی مسابقات خلاقیت در حوزه مالی برگزار می‌کند

بانک اسلامی ابوظبی به منظور مشارکت علاقه‌مندان در ششمین دوره مسابقات موسوم به «جوایز تجلیل از خلاقیت و نوآوری در زمینه درس ارزش‌های اخلاقی در حوزه مالی و بانکی» فراخوان داده است.

به گزارش ایکنا به نقل از البیان، بانک اسلامی ابوظبی، گروه پیشرو در ارائه خدمات مالی اسلامی به همراه شرکت Refinitiv از زیرمجموعه‌های گروه بورس لندن، ششمین دوره مسابقات موسوم به «جوایز تجلیل از خلاقیت و نوآوری در زمینه درس ارزش‌های اخلاقی در حوزه مالی و بانکی» را تدارک دیده است.

در این مسابقه که تاکنون با استقبال بیش از یکصد نفر همراه شده است، از افراد و مؤسساتی که در زمینه خدمات مالی اسلامی راه حل‌ها یا ابتکارات نوآورانه ارائه دهند، تجلیل می‌شود.

کمیته مسئول مسابقه در بانک اسلامی ابوظبی نظر به تقاضای زیاد برای مشارکت در این مسابقه، مهلت ارسال آثار را تا  31 آگوست 2021 تمدید کرده است. این جوایز شامل دو دسته «جایزه ابتکارات بانکداری اخلاقی» و «جایزه نوآوری در امور مالی اسلامی» است.

جایزه ابتکارات بانکداری اخلاقی به افراد و مؤسساتی تعلق می‌گیرد که راه حل‌های ابتکاری یا ابتکاراتی را در زمینه خدمات مالی اسلامی ارائه می‌دهند که با موفقیت اجرا شده و تأثیر اجتماعی مثبتی را برای طرف‌های ذیربط داشته است. برنده و برندگان نهایی این جایزه جوایز نقدی بالغ بر 120 هزار دلار دریافت خواهند کرد.

هدف از مسابقه جایزه نوآوری در امور مالی اسلامی هم ارج نهادن به راه حل‌های نوآورانه پشتیبانی شده توسط فناوری و مطابق با اصول قوانین اسلامی خوانده شده است. بانک اسلامی ابوظبی همچنین پیشنهاد همکاری با برنده این مسابقه را بررسی می‌کند تا بتواند پروژه نوآورانه خود را اجرا کرده و در عمل به کار گیرد.

روند انتخاب برندگان نهایی توسط یک هیئت مشورتی متشکل از مهمترین کارشناسان مالی، متخصصان در زمینه بانکداری اخلاقی و اسلامی و دانشمندان متخصص در قوانین اسلامی نظارت خواهد شد. این کار بر اساس معیارهای متعددی از جمله جنبه اخلاقی ابتکارات، تأثیر مثبت آنها بر جامعه، مفهوم ابداعی آن و کاربرد آنها در بخش مالی اسلامی در مقیاس بزرگ انجام می‌شود.

کسانی که به مرحله نهایی این مسابقات خواهند رسید، ابتکارات و راه حل‌های ابتکاری خود را در ضیافت ناهاری که در  دوم نوامبر 2021 در حاشیه اجلاس جهانی اقتصاد اسلامی در نمایشگاه اکسپوی دبی به مردم ارائه می‌دهند و در آنجا، رأی عمومی تعیین‌کننده برندگان است.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات با مراجعه به سایت www.efica.com  فرم درخواست را بارگیری کرده و مقاله خود را تا قبل از پایان مهلت آن در 31 آگوست ارسال کنند.

به گزارش البیان، بانک اسلامی ابوظبی یک شریک فعال در بحث جهانی در مورد اخلاق مالی است. هدف بانک این است که با تمرکز زیاد بر مشارکت‌ها و سهولت ارائه خدمات، اطمینان حاصل کند که با ارائه خدمات مناسب، قبل از کسب هر سودی نیازهای مشتریان را برآورده می‌کند.

انتهای پیام
captcha