پیام تسلیت مدیر جامعة‌القرآن در پی درگذشت حجت‌الاسلام اسعدی
کد خبر: 3992759
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵

پیام تسلیت مدیر جامعة‌القرآن در پی درگذشت حجت‌الاسلام اسعدی

مدیر مؤسسه جامعةالقرآن الکریم در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد اسعدی، حافظ کل قرآن، قرآن‌پژوه و عضو هیئت امنای مؤسسه جامعة‌القرآن الکریم و اهل البیت(ع) پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد اسعدی، حافظ کل قرآن، استاد حوزه و دانشگاه، قرآن‌پژوه و مدرس و مفسر قرآن کریم و عضو هیئت امنای مؤسسه جامعة‌القرآن الکریم و اهل البیت(ع) به جوار رحمت الهی شتافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد مهدی طباطبایی، مدیر مؤسسه جامعةالقرآن الکریم به همین مناسبت پیام تسلیتی صادر کرد که در ادامه می‌آید: آنات و لحظات عمر ایشان اگرچه کوتاه بود؛ اما همواره در جوشش و کوشش برای کسب معارف قرآن کریم و علوم اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌ السلام، سپری شد و از این رو تنها در سه دهه اخیر؛ شاگردان فراوانی از کرسی تعلیم و تدریس ایشان در حوزه‌های حفظ، تفسیر و علوم قرآنی، بهره جستند که قطعاً ادامه‌دهنده مسیر نورانی‌شان خواهند بود.

ولایت‌مداری، حُسن خُلق، تواضع، ساده‌زیستی، کار برای رضای خدا و مردم‌داری ایشان نمونه‌هایی از اخلاق قرآنی مرحوم «محمد اسعدی» بود.

در این میان نشریه قرآنی «نسیم وحی» به مدیر مسئولی آن فقید سعید، توانسته بود جایگاهی ویژه و ناب در بین اهالی رسانه و جامعه قرآنی بیابد و مردم قرآن‌دوست در سراسر ایران اسلامی از محتوای معنوی آن بهره‌مند شوند.

اینک که آن عزیز سفر کرده در میان ما نیست؛ با حزن و اندوه بسیار این مصیبت دردناک و جبران‌ناپذیر را به بازماندگان و جامعه قرآنی کشور تسلیت گفته و از خداوند متعال برای خانواده و بازماندگانش، صبر جمیل و اجر جزیل، خواستاریم و برای آن استاد فرزانه قرآن کریم، درجات رفیع در بهشت و حشر با قرآن کریم و اولیاء الهی را مسئلت می‌نماییم.

وَسَلَامٌ عَلَيْهِ يَوْمَ وُلِدَ وَيَوْمَ يَمُوتُ وَيَوْمَ يُبْعَثُ حَيًّا

انتهای پیام
captcha