بازنشر اجرای «علم‌الهدی» حافظ قرآن + فیلم
کد خبر: 4004383
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲

بازنشر اجرای «علم‌الهدی» حافظ قرآن + فیلم

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسین طباطبایی، حافظ کل قرآن در جدیدترین پست در صفحه شخصی‌اش ویدئویی از اجرای خود در سنین کودکی در مرکز اسلامی انگلیس بارگذاری کرده است.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسین طباطبایی، معروف به علم‌الهدی در جدیدترین پست در صفحه شخصی‌اش به نشانی m.h_taba_tabaei و همچنین صفحه مؤسسه جامعةالقرآن به نشانی jqk_org ویدئویی از اجرای خود در سنین کودکی در مرکز اسلامی انگلیس بارگذاری کرده است. فیلمی که خبرگزاری آسوشیتدپرس AP از ایشان پخش کرده است.

حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین طباطبایی، متولد سال 1369 در قم، پژوهشگر و مؤلف کتب قرآنی و مبتکر روش‌های نوین آموزشی است. وی در دوسالگی جزء سی‌ام قرآن را حفظ کرد و در پنج‌سالگی حفظ کل قرآن را به اتمام رساند و در هفت‌سالگی پس از یک آزمون چندساعته سخت و فشرده با تأیید اندیشمندان اسلام با نمره 96 از 100 موفق به اخذ مدرک دکترای علوم قرآنی از انگلستان شد.

مهارت بالایش در پاسخگویی سریع به سؤالات و نبوع خاص ایشان در حفظ آیات، اشعار و احادیث، سفرهای تبلیغاتی و ترویجی متعدد به نقاط مختلف جهان و حضور در برنامه‌های تلویزیونی به شهرت ایشان افزود.

او دارای دو فرزند است. عضویت در بنیاد ملی نخبگان، چهره ماندگار ایران در سال ۱۳۸۲، جوان برتر ایران در سال ۱۳۸۸ در جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) بخشی از عناوین وی است.

مشوق و استاد اصلی او پدرش، حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی طباطبایی، مؤسس جامعة‌القرآن کریم و اهل‌البیت(ع) است.

انتهای پیام
captcha