دو خانواده شهید در اردبیل به فرزندان شهیدشان پیوستند
کد خبر: 3992969
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

دو خانواده شهید در اردبیل به فرزندان شهیدشان پیوستند

پدر شهید والامقام محمدرضا بهپورمقدم و مادر معظم شهیدان والامقام «صفرزاده گندشمین» به فرزندان شهیدشان پیوستند.

رضازاده// دو خانواده  شهید در اردبیل به فرزندان شهیدشان پیوستندبه گزارش ایکنا از اردبیل، دو خانواده شهید در اردبیل به فرزندان شهیدشان پیوستند که پدر شهید والامقام محمدرضا بهپورمقدم و مادر معظم شهیدان والامقام «صفرزاده گندشمین» بودند.

پیکر مطهر مادر و پدری صبور و فداکار با رعایت همه‌جانبه پروتکل‌های بهداشتی و حضور مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا و نیز خانواده‌های خودشان به خاک سپرده شد ولی به دلیل حاکمیت شرایط کرونایی مجلس شب دفن و ختم برگزار نمی‌شود.

شهید گرانقدر محمدرضا بهپور مقدم  متولد اول بهمن 1346 در اردبیل برای دفاع از حریم ولایت و حفظ کیان و تمامیت ارضی میهن عزیزمان از طریق ارتش جمهوری اسلامی ایران به خدمت مقدس سربازی اعزام و 21 تیر 1367 در منطقه عملیاتی شرهانی به مقام عالی شهادت رسید تا مردم و ایران عزیز برای همیشه تاریخ با عزت و اقتدار پایدار  بمانند.

جهادگر شهید «خدابخش صفرزاده گندشمین» سنگرساز بی‌سنگر متولد نهم مرداد 1332 در 25 بهمن 1362 در منطقه عملیاتی اروند رود و شهید « علی صفرزاده گندشمین » متولد 19 خرداد 1349 اعزامی از بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات افتخار آفرین خیبر منطقه عملیاتی جزیره مجنون حین دفاع از انقلاب اسلامی و دفع متجاوزین بعثی به فیض عظیم شهادت رسیدند.

انتهای پیام
captcha