سه خانواده شهید در اردبیل به رحمت ایزدی پیوستند
کد خبر: 3992313
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

سه خانواده شهید در اردبیل به رحمت ایزدی پیوستند

سه خانواده شهید در اردبیل، مادر شهید کیانی، فرزند شهید ژاله‌سا و پدر شهید خسرونژاد دار فانی را وداع گفته و به رحمت ایزدی پیوستند.

رضازاده// سه خانواده شهید در اردبیل به رحمت ایزدی پیوستندبه گزارش ایکنا از اردبیل، سه خانواده شهید در اردبیل، مادر شهید کیانی، فرزند شهید ژاله‌سا و پدر شهید خسرونژاد دار فانی را وداع گفته و به رحمت ایزدی پیوستند.

مادر شهید والامقام ولی کیانی دار فانی را وداع گفت

مادر شهید والامقام ولی کیانی پس از تحمل سالها رنج دوری دار فانی را وداع و به فرزند شهیدش پیوست.

با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدای والامقام، مراسم تشییع و خاکسپاری این مادر گرامی برگزار شد و حاضران به سوگ و ماتم پرداختند و به دلیل شیوع حاد بیماری کرونا هیچ مراسم دیگری برگزار نمی‌شود.

شهید والامقام ولی کیانی دوم خردادماه 1339 در شهرستان بیله‌سوار به دنیا آمد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به صورت داوطلبانه به جبهه حق علیه باطل شتافت و در تاریخ 10 دی ماه 1365 در شلمچه برا اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نائل شد.

این شهید در فرازی از وصیت‌نامه خود عنوان کرده است: از خون شهیدانی که هدفشان جز استقرار حاکمیت الله بر روزی زمین نیست، پاسداری و نگهبانی کنید.

نگذارید منافقین و دشمنان انقلاب اسلامی (که با خون بهترین عزیزان شما به ثمر رسیده) را بازیچه هوس های نامشروع خود قرار دهند شما خواهران عزیز! باید رسالت زینبی خود را در رساندن پیام خون شهیدان به ملل جهان کوشا باشید و همچون شیر زنان صدر اسلام بر منافقین و کفار (که دشمن خدا و اسلام عزیز هستند) غرش کنید.

فرزند شهید عزیز ژاله‌سا به رحمت ایزدی پیوست  

شادروان خانم «لیلا ژاله‌سا» فرزند گرامی شهید والامقام «عزیز ژاله‌سا» به پدر شهیدش پیوست .

پیکر مطهر این فرزند گرامی با حضور جمعی از فرزندان گرانقدر شهدا، خانواده‌های شاهد و اقشار مختلف مردم قدرشناس با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی  تشییع و در گلزار شهدای قاسمیه اردبیل به خاک سپرده شد و مجلس شب دفن و ترحیم به لحاظ جلوگیری از شیوع بیماری منحوس کرونا برگزار نشد.

گفتنی است شهید عزیز ژاله‌سا متولد اول شهریور 1335 از طریق بسیج در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافت و در 13 آبان 1362 در منطقه عملیاتی پنجوین به مقام عالی شهادت رسید.

پدر معظم شهید والامقام سرتیپ خسرونژاد به فرزند شهیدش پیوست

شادروان «حاج حاتم خسرونژاد» پدر معظم شهید والامقام «سرتیپ خسرونژاد» به فرزند شهیدش ملحق شد که مراسم تشییع و تدفین این پدر صبور با حضور جمعی از فرماندهان و نیروهای سپاه، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم قدرشناس با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار و مراسم شب دفن و ترحیم به لحاظ جلوگیری از انتشار بیماری کرونا برگزار نشد.  

گفتنی است شهید «سرتیپ خسرونژاد» چهارم مرداد 1347 در اردبیل و خانواده‌ای متدین به دنیا آمد و برای دفاع از حریم ولایت و میهن اسلامی از طریق بسیج سپاه پاسداران به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام و 28 مرداد 1368 حین دفع متجاوزان بعثی به درجه رفیع شهادت نائل شد تا ملت ایران برای همیشه در تاریخ پا برجا و سرافراز بمانند.

انتهای پیام
captcha