نماینده ولی‌فقیه در کردستان از بیماران کرونایی عیادت کرد
کد خبر: 3993011
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

نماینده ولی‌فقیه در کردستان از بیماران کرونایی عیادت کرد

نماینده ولی‌فقیه در کردستان همراه با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان با حضور در بیمارستان کوثر سنندج دیروز، ۲ شهریورماه از بیماران بستری در بخش کرونا عیادت کردند.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام مجید بگی، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، فرزین رضاعی، رئیس دانشگاه و هیئت همراه دیروز، دوم شهریورماه با حضور در بیمارستان کوثر سنندج، ضمن دیدار و عیادت از بیماران، از بخش‌های مختلف از جمله بخش VIP و بخش کرونایی این بیمارستان بازدید کردند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در این بازدید با بیان اینکه امید است ویروس کرونا هر چه سریع‌تر نابود و زنجیره بیماری قطع شود، اظهار کرد: از مردم انتظار می‌رود پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و مسئولان نیز زمان انجام واکسیناسیون را تسریع ببخشند.

فرزین رضاعی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز در فرایند این بازدید ضمن قدردانی از زحمات پرستاران درگیر با بیماری کرونا به بررسی مشکلات و درخواست‌های پرسنل این بیمارستان پرداخت.

بابک قطبی، رئیس بیمارستان کوثر سنندج در ادامه در خصوص اقدامات درمانی انجام شده به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ و سایر بخش‌ها و نحوه خدمات رسانی کادر سلامت این بیمارستان به بیماران بخش کرونا را تشریح کرد و از نحوه ارائه خدمات پرسنل به بیماران در بخش‌های مختلف این مرکز درمانی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha