مزدآبادی: «موازی تا بی‌نهایت» ترویج گناه را نقد می‌کند
کد خبر: 3993037
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
توجه به معضل دوری از سبک زندگی ایرانی-اسلامی

مزدآبادی: «موازی تا بی‌نهایت» ترویج گناه را نقد می‌کند

فیلم کوتاه «موازی تا بی‌نهایت» به کارگردانی جواد مزدآبادی امروز سوم شهریور در شهر ری جلوی دوربین رفت.

مزدآبادی: «موازی تا بی‌نهایت» ترویج گناه را نقد می‌کندجواد مزدآبادی؛ کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با ایکنا پیرامون کار جدید خود  گفت: فیلم کوتاه «موازی تا بی‌نهایت» را امروز سوم شهریور جلوی دوربین بردم. در این کار که نویسندگی آن را خود انجام داده‌ام به برخی معضلات اجتماعی و نقش دورشدن از سبک زندگی ایران – اسلامی در ترویج گناه اشاره می‌شود.

وی افزود: این کار در  مزارع بلال حوالی شهر ری جلوی دوربین خواهد رفت. آخرین فیلم کوتاهم «قاتلین عزرائیل» نام داشت. این کار توانست اولین جایزه خود را از دومین جشنواره فیلم کوتاه آسمان دریافت کند. در فیلم جدید تلاش خواهم کرد فرمی جدید از اجرا را با ساختار سینمایی مدنظر قرار دهم.

مزدآبادی ادامه داد: سهند جاهدی، راحله کمیلی، سهیل میرزاآقایی، عرفان رشیدپور و الهام غلامی در  «موازی تا بی‌نهایت» نقش‌آفرینی می‌کنند و هاشم عطار نیز مدیریت تصویربرداری را بر عهده دارد. خلاصه داستانی که از این کار رسانه‌ای کرده‌ایم به این شرح است؛ «گاهی وقت‌ها زمان و مکان هم دچار سرگیجه می‌شوند و به دنبال آن حقیقت‌ها پنهان خواهند شد.»

مزدآبادی ادامه داد: راحله کمیلی تهیه‌کنندگی این فیلم کوتاه را بر عهده خواهد دارد. با اتمام «موزای تا بی‌نهای» این فیلم برای اکران و پخش در جشنواره‌های جهانی و بین‌المللی آماده خواهد شد.

این فیلمساز در پایان اعلام کرد: تدوین و صداگذاری این فیلم کوتاه بر عهده وحید بیطرفان است و امید قربانی صدابرداری، شیدا خامین طراحی گریم، فاطمه عنایت منشی صحنه، احمد زارعی طراحی صحنه و لباس، ایمان ابراهیمی دستیار تصویربرداری و احمد جوریان مدیر تدارکات نیز دیگر عوامل کار هستند.

انتهای پیام
captcha