کد خبر: 3993245
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱

۱۴۰۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند

۱۴۰۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا علوم پزشکی کرمانشاه از بستری ۱۴۰۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مهدی محمدی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا علوم پزشکی کرمانشاه امروز در نشستی با اشاره به آمار بستری بیماران مبتلا به کرونا در کرمانشاه، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۱۴۵ بیمار مثبت مبتلا به کرونا در کرمانشاه شناسایی شد.

وی با اشاره به شناسایی ۵۳۸ بیمار مثبت سرپایی، افزود: هم‌اکنون ۱۳۹۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

محمدی تصریح کرد: تعداد جان باختگان در اثر ابتلا قطعی به کرونا در کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای اپیدمی تاکنون ۲ هزار و ۱۲۲ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست داده‌اند.

وی اظهار کرد: ۳۲۴ بیمار جدید با علائم کرونا در ۲۴ گذشته در مراکز درمانی بستری و ۲۴۳ نفر پس از بهبود ترخیص شدند.

انتهای پیام
captcha