رژیم صهیونیستی حملات زمینی و هوایی علیه فلسطینیان را از سر گرفت
کد خبر: 3993628
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
در سایه تشدید محاصره غزه؛

رژیم صهیونیستی حملات زمینی و هوایی علیه فلسطینیان را از سر گرفت

علاوه بر حملات خونبار شب گذشته نظامیان صهیونیست به شرکت‌کنندگان در اعتراض به محاصره غزه در مرز شرقی نوار غزه، هواپیماهای رژیم صهیونیستی نیز بامداد امروز مناطقی از نوار غزه را موشک باران کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیمه شب گذشته نوار غزه را بمباران کردند.

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی پیرامون پایگاه صلاح‌الدین در شهر غزه را با موشک هدف گرفت، اما این حمله خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی همچنین منطقه‌ای را در شرق شهرک بیت حانون در شمال نوار غزه نیز با دو فروند موشک هدف گرفتند.

شبکه المیادین گفت که پدافند مقاومت با پهپادهای رژیم صهیونیستی مقابله کرده است.

ارتش رژیم اشغالگر می‌گوید که این حملات را در واکنش به عملیات خشم شبانه فلسطینیان در مرز غزه و ارسال بالن‌های آتش‌زا به شهرک‌های صهیونیست‌نشین انجام داده است.

حملات شب گذشته نظامیان اشغالگر به شرکت‌کنندگان در فعالیت‌های معروف به عملیات خشم شبانه در شرق نوار غزه هم با زخمی شدن 11 جوان فلسطین همراه شد.

نظامیان مستقر در مرز غزه به سمت شهروندان فلسطینی مستقر در آنجا با گلوله‌های واقعی و پلاستیکی تیراندازی کردند که به زخمی شدن 11 نفر آنجا منجر شد و همگی برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

تعدادی خبرنگار هم در جریان این حمله نظامیان صهیونیست به ضرب گلوله‌های گازی و پلاستیکی زخمی شدند.

بنا به اعلام وزارت بهداشت شدت جراحت سه نفر از زخمی‌ها که مورد حمله گلوله واقعی قرار گرفتند، متوسط و مابقی خفیف است.

رژیم صهیونیستی شب گذشته نیز به آسمان نوار مرزی غزه گلوله‌های منور شلیک می‌کرد و پهپادهای رژیم صهیونیستی نیز اقدام به پرتاب بمب‌های گازی سمی به سمت جوانان در این منطقه کردند.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی همچنین ده ها کیسه خالی با بوی نامطبوع خطرناک و سمی در طول نوار مرزی غزه پرتاب کردند.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های فلسطینی نیز دیروز خبر داد که حملات تدریجی به رژیم صهیونیستی از شامگاه روز شنبه (دیروز) آغاز خواهد شد. این اتاق عملیات تأکید کرد که این افزایش حملات، در قالب عملیات خشم شبانه خواهد بود.

به گفته گروه‌های فلسطینی، از روز یکشنبه نیز پرتاب بالن‌های آتش‌زا و حامل مواد منفجره آغاز خواهد شد؛ زیرا محاصره مداوم نوار غزه باعث شده است که مردم فلسطین، زندگی شهرک‌نشینان نزدیک نوار مرزی با غزه را به جهنم و یک منطقه غیر قابل سکونت تبدیل کنند.

فعالیت‌های خشم شبانه فلسطینیان در نزدیکی دیوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی به شکل آتش زدن لاستیک و فریاد برآوردن بر سر صهیونیست‌ها و پرتاب بالن‌های آتش زا به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین اخیرا در اعتراض به تداوم محاصره غزه و بی‌تفاوتی رژیم صهیونیستی به وارد نشدن مایحتاج مردم به این منطقه از سر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha