رادیو تهران ویژهبرنامههای «محراب اشک» و «سجادیه» را به مناسبت شهادت امام سجاد (ع) اجرا میکند. 
به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ «محراب اشک» برنامهای ترکیبی با آیتمهای متنوع پیرامون پاسداشت شهادت امام سجاد (ع) با موضوع فضایل و مناقب حضرت، مصیبت ایشان در کربلا و جایگاه و اهمیت صحیفه سجادیه است که پنجشنبه 11 شهریور، ساعت 17 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز میرود.
موضوعهای اصلی برنامه مصیبتهای امام سجاد(ع)، مظلومیت و سختیهای کاروان اسرا، خطبه امام سجاد (ع) در کوفه و صحیفه سجادیه است. تهیهکننده و نویسنده رضا صفری، گوینده سعید بارانی و راوی مهدی رستمی است.
«سجادیه» ویژه برنامهای به مناسبت شهادت امام سجاد (ع) با مضمون وقایع بعد از عاشورا، نقش امام سجاد (ع) در رساندن پیام عاشورا و درسهایی است که میتوان از عاشورا گرفت. این ویژه برنامه جمعه 12 شهریور، از ساعت 9 تا 11 پخش خواهد شد.
پاسخ به سوالات و شبهات عاشورایی مخاطبان که با حضور کارشناس در استودیو، مداح و ذاکر اهل بیت (ع) انجام میشود. رفع ابهام و تحریف عاشورا و روشنگری پیام عاشورا از اهداف اصلی تهیه و پخش ویژه برنامه سجادیه است که با تبیین مهمترین پیامهای کربلا و نقش امام سجاد (ع) در رساندن این پیامها روی آنتن رادیو تهران میرود.
مداحی ذکر مصیبت «با کاروان عاشورا» و «خطبههای امام سجاد(ع)» از دیگر بخشهای این ویژه برنامه است. ساناز باقری تهیهکننده و آیتم ساز، سید مجتبی حاجی احمد کاشی هماهنگی، فاطمه نصرآبادی گوینده و مریم چوپانی نویسندگی مار را بر عهده دارند.
انتهای پیام