برگزاری آزمون نهایی طرح قرآنی ۱۴۵۵ در البرز
کد خبر: 3995546
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

برگزاری آزمون نهایی طرح قرآنی ۱۴۵۵ در البرز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: آزمون نهایی طرح قرآنی ۱۴۵۵ همزمان با سراسر کشور از ۱۲شهریور در استان آغاز شده و تا ۱۸ شهریورماه ادامه دارد.

برگزاری آزمون نهایی طرح قرآنی ۱۴۵۵ در البرز

ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: آزمون نهایی طرح قرآنی ۱۴۵۵ همزمان با سراسر کشور در دو بخش حفظ و مفاهیم از ۱۲ شهریورماه در البرز آغاز شده و تا ۱۸ شهریورماه ادامه دارد.

وی گفت: این مسابقات به صورت آنلاین و از طریق سامانه https://lms.telavat.com/Guest/ برگزار می‌شود و شرکت در این دو رشته برای عموم آزاد است و رده سنی خاصی ندارد.

این مسئول بیان کرد: سؤالات آزمون بخش حفظ شامل ۱۵ سؤال از متن ۷۰ آیه است و افرادی که بتوانند به ۷۰ درصد سؤالات پاسخ صحیح بدهند به مرحله قرعه‌کشی راه خواهند یافت.

مقدم توضیح داد: سؤالات بخش مفاهیم هم 15 سوال دارد و سوال‌ها از بین ۷۰ سؤالی که در طول ۷۰ روز اجرای طرح به اطلاع عموم رسیده به صورت قرعه انتخاب شده است.

وی اضافه کرد: جوایز این مسابقه شامل ۳۱۳ جایزه سه میلیون ریالی است و قرعه‌کشی آزمون نهایی رشته‌های حفظ و مفاهیم روز جمعه، ۱۹ شهریورماه در برنامه اختتامیه طرح قرآنی به صورت زنده از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۹ برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد البرز در پایان گفت: نتایج قرعه‌کشی آزمون نهایی از طریق سایت شبکه قرآن و معارف سیما به آدرس www.qurantv.ir اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha