نخستین همایش معلمان قرآن و مدیران مدارس کوی‌های سازمانی نهاجا برگزار شد
کد خبر: 3996242
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

نخستین همایش معلمان قرآن و مدیران مدارس کوی‌های سازمانی نهاجا برگزار شد

نخستین همایش سراسری معلمان قرآن و مدیران مدارس کوی‌های سازمانی نهاجا، 17 شهریورماه به صورت حضوری و وبیناری برگزار شد.

به گزارش ایکنا، نخستین همایش سراسری معلمان قرآن و مدیران مدارس کوی‌های سازمانی نهاجا با همت معاونت نیروی انسانی نهاجا و مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، روز گذشته، 17 شهریورماه به صورت حضوری و وبیناری برگزار شد.

این نشست با حضور معلمان، مدیران مدارس کوی‌های سازمانی و مسئولان آموزش و پرورش با حضور امیرسرتیپ خلبان مهدی هادیان، معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش و امیر سرتیپ دوم سورانی، جانشین و معاون هماهنگ‌کننده اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا در ستاد نیروی هوایی ارتش همراه بود.

در این نشست امیرسرتیپ خلبان مهدی هادیان، معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش، گفت: تلاش همه کارکنان نیروی هوایی ارتش و اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا بر این است تا در کنار معلمان، اساتید و مسئولان آموزشی باشیم تا بتوانیم در ارتقای سطح آموزش و پرورش و خلق آموزش پرورشی انقلابی نقش بسزایی داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه  آموزش و پرورش همواره در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جایگاه خاصی دارد، بیان کرد: هر آن چیزی که در حال حاضر درباره پیشرفت و تلقی چه در حوزه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و دیگر حوزه‎ها وجود دارد، مدیون و مرهون آموزش و پرورش است.

هادیان اضافه کرد: بخش توان رزم در حوزه مباحث قدرت یکی از مؤلفه‌های روحی و انگیزشی، خانواده‌ها و فرزندان است و شما معلمان یکی از شاخص‌های خاص و مهم تربیتی هستید که تأثیر قلبیتان بیشتر از خانواده‌ها است. حوزه تهدیدات مباحث ارزشی، اعتقادی و فرهنگی است که باید بتوانیم از ظرفیت‌های متقابل استفاده کنیم.

سپس سرگرد مصطفوی‌زاده، رئیس مرکز قرآن و عترت اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا، گفت: راهبرد اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش، عمومی سازی فرهنگ انس با قرآن، ترویج کلام و سیره پیامبر اعظم و اهل‌بیت(ع)، تقویت معنویت رشد و توسعه نیایش و دعا بین کارکنان و خانواده محترمشان است.

وی ادامه داد: توسعه فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی، افزایش دانش قرآنی و تعدد حافظان قرآنی، تربیت خانواده قرآنی و ولایی با روحیه آرمان‌خواهی دینی و معنوی، اشاعه حدیث و توجه ویژه به مساجد از مهمترین رئوس برنامه‌های ما در راستای گام دوم انقلاب است.

مصطفوی‌زاده اظهار کرد: انتظار داریم به صورت هم‌افزا، مرکز قرآن کریم نهاجا با مدارس ارتباط تنگاتنگی داشته و با برگزاری جلسات تخصصی در راستای جذب علاقمندان به قرآن و رشته‌های مختلف قرآنی و حدیثی با روش‌های نوین و جذاب برای دانش آموزان اقدام مؤثری برداشته شود.

انتهای پیام
captcha