برنامه‌های قرآنی وزرای دولت سیزدهم بررسی می‌شود
کد خبر: 3996263
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

برنامه‌های قرآنی وزرای دولت سیزدهم بررسی می‌شود

در یکصد و هفدهمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی علاوه بر بررسی برنامه‌های قرآنی وزرای دولت سیزدهم، عملکرد دولت دوازدهم در اجرای اسناد قرآنی نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایکنا، یکصد و هفدهمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی یکشنبه، 21 شهریورماه به منظور بررسی پنج موضوع با حضور اعضای این جلسه برگزار می‌شود.

از جمله مهم‌ترین دستورهای این جلسه می‌توان به بررسی برنامه‌های قرآنی ارائه شده از سوی وزرای دولت سیزدهم اشاره کرد. پیش‌بینی می‌شود در این جلسه برنامه‌های وزرایی همچون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر آموزش و پرورش بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

همچنین ارائه پیش‌نویس ترویج و توسعه نشر الکترونیک دانش و محتوای قرآنی از دیگر دستورهای این جلسه است و در کنار آن شرایط پیشنهادی نحوه انتخاب صاحبنظران امور قرآنی عضور شورای توسعه فرهنگ قرآنی نیز مطرح خواهد شد.

ارائه بخش‌هایی از نتایج ارزیابی و آسیب‌شناسی ساختار و مدل مدیریت راهبردی امور قرآنی و نیز ارزیابی عملکرد دولت دوازدهم در اجرای اسناد راهبردی اجرای منشور توسعه فرهنگ قرآنی از دیگر دستورهای مهم این جلسه است.

جلسات مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی به صورت ماهانه برگزار می‌شود. جلسه صد و شانزدهم این مجمع مردادماه در حالی برگزار شد که مهم‌ترین موضوع مورد بررسی در آن همایش تجلیل از خادمان قرآن کریم بود.

یادآور می‌شود، مجمع مشورتی به عنوان بازوی کارشناسی شورای توسعه فرهنگ قرآنی فعالیت می‌کند، از جمله اعضای این مجمع می‌توان به دبیر کمیسیون‌های چهارگانه آموزش عمومی، تبلیغ و ترویج، آموزش عالی و پژوهش در نظام سلامت اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha