دوره آموزشی وقف و ابتدا ویژه قاریان برگزار شود
کد خبر: 3996377
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۴

دوره آموزشی وقف و ابتدا ویژه قاریان برگزار شود

داور مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف گفت: در کنار برگزاری دوره آموزشی و توجیهی «وقف و ابتدا» ویژه داوران مسابقات برای شرکت‌کنندگان نیز این دوره برگزار تا رعایت موارد یکسان انجام شود.

دوره آموزشی وقف و ابتدا ویژه قاریان برگزار شودحجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم میرجلیلی، داور وقف و ابتدا مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: مسابقات امسال با وجود شرایط سخت کرونایی و وضعیت بحرانی ناشی از شیوع این ویروس منحوس برگزار شد.

وی نظم حاکم بر مسابقات را یکی از نکات مثبت مرحله استانی دوره چهل و چهارم دانست که مسابقات بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در زمان مشخص آغاز و متسابقان نیز بر مبنای زمانی که برای آنها تعیین شده، در مسابقه حضور یافته و شرکت می‌کنند و این نظم خاص در مسابقات امسال کاملاً مشهود است که جای تقدیر و تشکر دارد.

میرجلیلی افزود: از نظر کیفیت نیز مسابقات امسال در رشته‌های مختلف بویژه اذان از سطح کیفی بالایی برخوردار است و متسابقان رقابتی نزدیک به هم دارند که این تمرین زیاد شرکت‌کنندگان را نشان می‌دهد البته جای کار بسیار است و امیدواریم برای سال‌های آتی تلاش بیشتری را شاهد باشیم تا هر سال شاهد ارتقای کیفی مسابقات نسبت به سال‌های گذشته باشیم.

وی ادامه داد: در بعضی از رشته‌ها مثل وقف و ابتدا در دوره‌های آموزشی جدید که ویژه اساتید برگزار شد، رعایت مواردی مورد تأکید قرار گرفت این در حالی است که قاریان نیز باید در این زمینه توجیه باشند و می‌توان در موضوع وقف و ابتدا و در قالب جلسه توجیهی با قاریان  موارد را مطرح تا نکات مدنظر مسابقات هم از سوی داوران و هم از سوی قاریان رعایت شده و به صورت یکسان باشد.

انتهای پیام
captcha