جشنواره قرآنی 114 به «مصباح» می‌رود
کد خبر: 3996716
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
با حضور حجت‎الاسلام زارعان؛

جشنواره قرآنی 114 به «مصباح» می‌رود

حجت‎الاسلام والمسلمین محمدجواد زارعان، معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با حضور در برنامه «مصباح» شبکه قرآن و معارف سیما روند برگزاری جایزه جهانی 114 را تشریح می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ دبیرخانه جشنواره قرآنی جایزه جهانی 114 در خبری به ایکنا اعلام کرد: حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد زارعان، معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره مذکور در برنامه زنده تلویزیونی مصباح امشب 20 شهریور ماه که از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود، خبر داد.

قرار است در این برنامه، فرآیند برگزاری جشنواره جایزه جهانی 114 از ابتدا تا انتها تشریح شده و دستاوردها و اقدامات آینده این رویداد قرآنی مجمع جهانی اهل بیت (ع) مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

همچنین در این برنامه ضمن اعلام برنامه‌های قرآنی مجمع جهانی اهل بیت (ع)، موضوع برگزاری دومین دوره جشنواره قرآنی مذکور و همچنین راه‌اندازی و فراخوان شرکت و عضویت در باشگاه رشد و تعالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) و نحوه مشارکت سازمان‎ها، نهاد، و سازمان‎های مردم نهاد قرآنی فعال در داخل و خارج کشور که در عرصه بین‌الملل فعالیت می‌کنند، اطلاع‌رسانی می‌شود.

برنامه مصباح، دیدبان فعالیت های قرآنی و معارفی در کشور است که با پخش از شبکه قرآن و معارف سیما فعالیت‌های شاخص در حوزه‌های قرآنی، معارفی، دینی، فرهنگی و اجتماعی را رصد و پیگیری می‌کند.

بنا بر اعلام شبکه قرآن و معارف این برنامه روزهای زوج ساعت 22 به وقت تهران روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام
captcha