برگزاری 2 دوره تربیت معلم حفظ از سوی اتحادیه مؤسسات قرآنی اردبیل
کد خبر: 3997436
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

برگزاری 2 دوره تربیت معلم حفظ از سوی اتحادیه مؤسسات قرآنی اردبیل

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات قرآنی اردبیل از برگزاری دو دوره تربیت معلم حفظ خبر داد و گفت: مؤسسات هجرت و دارالسلام مجری این دوره‌ها هستند.

برگزاری دو دوره تربیت معلم حفظ از سوی اتحادیه مؤسسات قرآنی اردبیلنهضت حورزاده، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به فعالیت‌هایی که در حال حاضر از سوی این اتحادیه پیگیری می‌شود، گفت: در حال برآورد و واریز مبلغ حمایتی بابت برگزاری کلاس‌های آموزشی، تبلیغی و ترویجی به مؤسسات قرآنی هستیم.

وی افزود: در حال برگزاری دو دوره تربیت معلم حفظ ویژه بانوان به صورت مجازی براساس طرح اتحادیه کشوری در مؤسسه قرآنی هجرت شهرستان‌ خلخال و مؤسسه قرآنی دارالسلام شهرستان گِرمی هستیم. در شهرستان گرمی به دلیل بهتر شدن وضعیت شیوع بیماری کرونا این دوره از این هفته به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

حورزاده ادامه داد: کلاس‌های حفظ و روخوانی مؤسسات نیز به طور کلی به دلیل قرارگیری استان در وضعیت قرمز به‌صورت مجازی در حال برگزاری است.

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات قرآنی اردبیل اظهار کرد: مؤسسه نور مبین در تولید انیمیشن در فضای مجازی فعال است و برای هر روز دهه اول ماه محرم با توجه به محتوای آن‌ روزها، انیمیشن‌های خیلی خوبی تهیه کرده بودند. چندی پیش نیز برای 16 نفر دوره مقدماتی انیمیشن را برگزار کردند. اخیراً نیز آزمون شفاهی اعطای مدرک تخصصی به حفاظ را در بخش بانوان و آقایان برگزار کردیم که به اتحادیه محول شده بود.

انتهای پیام
captcha