حمایت پاسداران از ۱۰ هزار یتیم اردبیلی در پویش «ایران مهربان»
کد خبر: 3997815
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

حمایت پاسداران از ۱۰ هزار یتیم اردبیلی در پویش «ایران مهربان»

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، گفت: در قالب پویش «ایران مهربان»، پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت عباس(ع) استان، حمایت از ۱۰ هزار یتیم و فرزندان محسنین را برعهده گرفته‌اند.

حمایت پاسداران از ۱۰ هزار یتیم اردبیلی در پویش «ایران مهربان»به گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، ۲۴ شهریورماه، با اشاره به اینکه پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت عباس(ع) استان، در قالب پویش «ایران مهربان» به خیل عظیم حامیان ایتام و محسنین پیوسته‌اند، گفت: این سبزپوشان همیشه در صحنه، با حمایت از ۱۰ هزار نفر از فرزندان خانوار تحت حمایت اردبیلی، می‌کوشند تا آینده درخشانی را برای آن‌ها رقم بزنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای پویش «ایران مهربان» تاکنون بیش از ۵۰۰۰ حامی جذب شده‌اند، افزود: ۴۵۰۰ نفر از این حامیان را پاسداران و بسیجیان تشکیل می‌دهند که شاهد یاری‌رسانی آن‌ها به فرزندان معنوی خود هستیم.

دشتی ضمن قدردانی از پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، بیان کرد: سپاه همواره در محرومیت‌زدایی و کمک به رفع مشکلات اقتصادی نیازمندان پیشرو بوده است که با همکاری و همیاری‌های هرچه بیشتر خواهیم توانست به توانمندسازی محرومان جامعه کمک کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۹ هزار حامی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین به فرزندان معنوی خود کمک می‌کنند، گفت: این کمک‌ها علاوه بر شکوفایی استعداد‌های نهفته، آتیه آن‌ها را نیز سرشار از امید خواهد ساخت.

وی با اعلام اینکه ۱۹۱۵ یتیم و ۵۳۵۲ فرزند محسنین از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند هستند، بیان کرد: هر حامی طبق نیت خود، یک یا تعداد بیشتری فرزند نیازمند را می‌تواند مورد حمایت قرار دهد که این امر موجب شده است اکثر حامیان بیش از یک فرزند معنوی را تحت تکفل قرار دهند.

دشتی با بیان اینکه حامیان نیکوکار در پنج ماهه نخست سال‌جاری ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تومان به ایتام و محسنین کمک کرده‌اند، افزود: کمک‌های حامیان نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته ۷۶ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری «شور عاطفه‌ها» با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند، گفت: با توجه به مشکلات تحصیلی فرزندان خانوار تحت حمایت، همچنان بسیاری از آن‌ها با مسائل بیشماری روبه‌رو هستند که کمک‌های حامیان می‌تواند به دلگرمی و نشاط آن‌ها منجر شود.

وی با اعلام اینکه نیکوکاران می‌توانند با مراجعه حضوری به ستاد اکرام ایتام و محسنین واقع در کمیته امداد استان اردبیل و شهرستان‌های تابعه و همچنین ارسال عدد یک(۱) به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ در طرح «اکرام ایتام و محسنین» ثبت‌نام کنند، ادامه داد: همچنین خیران از طریق تماس تلفنی با شماره تلفن ۰۴۵۳۳۷۴۶۲۰۰ نیز می‌توانند به جمع کثیر حامیان ایتام و محسنین استان اردبیل بپیوندند.

دشتی ساده‌ترین روش برای یاری‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند را کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* بیان کرد و افزود: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ نیز در اختیار حامیان قرار دارد تا به آسانی کمک‌های خود را به دست ایتام و محسنین برسانند.

انتهای پیام
captcha