برنامه «شب‌های پرستاره» در گلزار شهدای قم برگزار می‌شود
کد خبر: 3997867
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴
با روایت‌گری حاج حسین یکتا؛

برنامه «شب‌های پرستاره» در گلزار شهدای قم برگزار می‌شود

نماینده بنیاد «روایت حیات طیبه» گفت: برنامه «شب‌های پر ستاره» به مدت ۳ شب با روایت گری حاج حسین یکتا از ۳۱ شهریور ماه تا ۲ مهر ماه در گلزار شهدای قم اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا از قم، سید صدرا میره‌ای عصر چهارشنبه 24شهریورماه در نشست خبری رونمایی از پوستر برنامه «شب‌های پر ستاره» که در ساختمان خاتم قم برگزار شد، با اشاره به اینکه محور برنامه «شبهای پرستاره» معرفی شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شخصیت‌های تاثیر گذار تاریخی قم است، گفت: برنامه «شب‌های پر ستاره» به مدت ۷۰ دقیقه با روایت‌گری «حاج حسین یکتا» از ۳۱ شهریور ماه تا ۲ مهر ماه بعد از نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای قم اجرا می‌شود.

وی ادامه داد:ما امسال در بنیاد روایت سعی بر این داشتیم که در امتداد روایت‌های کتاب مربع های قرمز و محتوای مربوط به شهدای استان قم، بنای استوار و در خور شأن شهدای استان قم و ملت عزیزمان را برنامه‌ریزی کنیم؛ در همین راستا هم کارگروه‌های تخصصی به فراخور نیاز جهت ارائه‌ی محصولی ارزشی شکل گرفت. 

میره‌ای گفت: کار گروه محتواهای روایی با ساختاری متشکل از محققین و پژوهشگران حوزه‌ی روایت، در مورد نقش استان قم در برهه‌های مختلف تاریخی بر اساس اسناد و روایت‌ها از ابتدا تا به امروز با محوریت انقلاب و دفاع مقدس به تحقیق و پژوهش پرداختند و محتوای مورد نیاز را فراهم آوردند. کارگروه هنری و بصری، روابط عمومی و زیرساخت‌های اجرایی به نحو احسنت به مرور از ماه‌ها پیش تشکیل شد و با پشتیبانی متولیان استانی در تمامی ارگان‌ها این مهم در تاریخ معین به سمع و نظر مردم عزیزمان در استان و همچنین درگاه‌های ارتباط جمعی ملی می‌رسد.

نماینده بنیاد «روایت حیات طیبه» از همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس و کنگره شهدای قم و ۱۱ دستگاه استانی در اجرایی شدن این برنامه گفت و افزود: این برنامه در گلزار شهدای علی ابن جعفر و در کنار مزار شهدای علی ابن ابی طالب برگزار می‌شود.

وی از پخش این برنامه در شبکه‌های سیما و فضای مجازی خبر داد و گفت: شب‌های پر ستاره در شبکه‌های ۳، افق و شبکه استانی قم پخش می‌شود و از ۲ماه گذشته کارگروه‌های صحنه، نور، تصویر در حال فضا سازی و آماده کردن محیط کاری برای آغاز اجرای این برنامه هستند.

همچنین در پایان این نشست از پوستر برنامه شب‌های پر ستاره رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha