تشریح برنامه‌های سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا در هفته دفاع مقدس
کد خبر: 3998594
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸

تشریح برنامه‌های سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا در هفته دفاع مقدس

برنامه‌های سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا در ایام هفته دفاع مقدس اعلام شد.

برنامه‌های سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا اعلام شدبه گزارش ایکنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد بهرامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا طی سخنانی اظهار کرد: حضور اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، دشمنان ایران و اسلام را در رسیدن به اهداف شوم خود که همان براندازی نظام اسلامی و اشغال کشور بود ناکام گذاشت.

وی افزود: فداکاری‌ها و ایثار گری‌های رزمندگان اسلام هیچ‌گاه نباید فراموش شود. هدف رزمندگان اسلام از حضور در جنگ، دفاع جانانه از حیثیت، ارزش‌ها و تمامیت ارضی ایران و عقب راندن دشمنان از کشور ما بود. جوانان عزیز ما باید بدانند که در هشت سال دفاع مقدس شرق و غرب به کمک صدام آمدند و انواع کمک‌های تسلیحاتی، تبلیغاتی و تجهیزاتی را از صدام انجام دادند و حتی سازمان‌های بین‌الملی نیز واکنش مؤثری از خود نشان ندادند و در مقاطعی از رژیم بعث حمایت کردند و یا به عنوان تماشاچی عمل کردند و سکوت اختیار کردند.

بهرامی ادامه داد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آن مقطع در قالب سه سازمان ژاندارمری، شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی هم مأموریت امنیت شهرها و جاده‌ها را در داخل کشور بر عهده داشت و هم رزمندگان ناجا به طور مستقیم در بسیاری از عملیات به عنوان نیروی عمل کننده در خط مقدم مقابل متجاوزان می‌جنگیدند. تقدیم بیش از هشت هزار شهید در جنگ از سوی نیروی انتظامی گویای رشادت و دلاورمردی رزمندگان ناجا است.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد که آماد کارکنان ناجا و خانواده‌های ایشان با تاریخ دفاع مقدس آشنا شوند و خاطرات آن روزهای شیرین دوباره در سطح یگان‌های ناجا باز گو و زنده شود. فضاسازی محیطی معنوی و انقلابی یگان‌های ناجا، برگزاری جلسات روایتگری و خاطره‌نویسی، رونمایی از سه جلد کتاب خاطرات رزمندگان نیروی انتظامی، تولید چند مستند و کلیپ با عنوان نقش ناجا در دفاع مقدس و پخش از رسانه ملی و مقرهای انتظامی تولید محتوای فاخر در ظرفیت‌های فضای مجازی و رسانه‌ای، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در فضای مجازی، پخش سرودها و نماهنگ‌های دفاع مقدس در اماکن ناجا و مجتمع‌های مسکونی، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران، حضور در گلزارهای مقدس شهدا از جمله برنامه‌های ناجا در دفاع مقدس خواهد بود.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا بیان کرد: تمامی برنامه‌ها با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha