گرامیداشت هفته دفاع مقدس با 80 ویژه‌برنامه در طرقبه شاندیز
کد خبر: 3998988
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

گرامیداشت هفته دفاع مقدس با 80 ویژه‌برنامه در طرقبه شاندیز

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز از اجرای بیش از ۸۰ ویژه‌برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ روح‌الله پسندیده، فرمانده سپاه طرقبه شاندیز در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا، با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ ویژه‌برنامه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ها دیدار بسیجیان و مسئولان شهرستان با ائمه جمعه در روز چهارشنبه، 31 شهریور، افتتاح مرکز واکسیناسیون طرح شهید سلیمانی در بخش شاندیز، اجرای پنج یادواره شهدا با آبروی محله در سطح شهرستان است که با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس و مردم عزیز و بسیجیان در فضای باز با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: عطرافشانی گلزار شهدا در دو بخش طرقبه و شاندیز و به‌صورت همزمان در کل شهرستان و روستاها با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج با همکاری شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز اظهار کرد: فعالیت‌های طرح شهید سلیمانی که با حضور گسترده بسیجیان و همکاری بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان در حال اجراست با کمک‌رسانی در واکسیناسیون و کمک‌های مؤمنانه همچنان تداوم دارد.

وی افزود: اهدای کمک جهیزیه به نوعروسان نیازمند و کم‌برخوردار با همکاری خیرین و بسیجیان نیز از برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان طرقبه شاندیز است.

سرهنگ پسندیده اظهار کرد: ویژه‌برنامه جاماندگان اربعین حسینی با همکاری ائمه جمعه، هیئت‌های مذهبی و اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز در محل بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر(ع) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نواختن زنگ مهر، مقاومت و ایثار در یکی از آموزشگاه‌های شهر شاندیز با حضور مسئولان شهرستان در روز سوم مهر به‌صورت نمادین، بیان کرد: برنامه‌های مفرح و بانشاط ورزشی با اجرای مسابقات دوچرخه‌سواری، مراسم شبی با خاطره و نشست‌های بصیرتی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز اظهار کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی، بازسازی بعضی از خانه‌های محرومین، ویزیت رایگان بیماران در سطح روستاها، اجرای مسابقات فرهنگی در فضای مجازی با محوریت هفته دفاع مقدس، برگزاری جشنواره یاس رضوی با محوریت بسیج خواهران، مسابقات مختلف کتابخوانی با محوریت کتاب «سلام بر ابراهیم»، اکران فیلم‌های جشنواره عمار و دفاع مقدس در پایگاه‌های مقاومت بسیج، تولید و انتشار کلیپ‌های کوتاه که در فضای مجازی با محوریت دفاع مقدس و شهدا انجام خواهد شد، دیدار با پیشکسوتان و خانواده معظم شهدا و تقدیر از آنها نیز جزو ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس است که انجام خواهد شد.

وی ضمن تشکر از زحمات مسئولان، رؤسای ادارات، فرماندار، بخشداران، ائمه جمعه، فرماندهان حوزه‌های مقاومت و بسیجیان شهرستان طرقبه شاندیز، گفت: برگزاری اردوهای جهادی به همت بسیج سازندگی، تهیه غذای گرم برای نیازمندان و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا، تقدیر از مدافعان سلامت، گشت‌های محله‌محور رضویون، نصب پلاک افتخار و تصاویر شهدا از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha