اوقاف يزد از سرمایه‌گذاران تولید و اشتغال حمایت می‌کند
کد خبر: 3999142
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲

اوقاف يزد از سرمایه‌گذاران تولید و اشتغال حمایت می‌کند

معاون بهره‌وری اقتصادی اوقاف و امور خيريه استان يزد از تسهیل در روند صدور مجوز‌های سرمایه‌گذاری و تولید و حمایت از سرمایه‌گذاران در زمینه‌های تولید و اشتغال بر روی موقوفات این استان خبر داد.

اوقاف يزد از سرمایه‌گذاران تولید و اشتغال حمایت می‌کندبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی اوقاف، علیرضا پورسلمانی، معاون بهره‌وری اقتصادی اداره کل اوقاف و اموز خيريه استان يزد، از تسهیل در روند صدور مجوز‌های سرمایه‌گذاری و تولید و حمایت از سرمایه‌گذاران در زمینه‌های تولید و اشتغال بر روی موقوفات این استان خبر داد.

پورسلمانی، استفاده از ظرفیت‌های داخلی و بومی به ‌منظور حمایت از سیاست‌های کلان استان و کشور را از دیگر اقدامات اوقاف برای تحقق شعار سال برشمرد و اظهار کرد: تسهیل در امر مشارکت موقوفات بلامعارض برای راه‌اندازی، رشد و توسعه تولید از دیگر اقدامات معاونت بهره‌وری خواهد بود.

وی ادامه داد: در این زمینه مقدمات لازم جهت راه‌اندازی پروژه‌های مشارکتی با بخش خصوصی کشت و صنعت در شهرستان‌های اردكان و مهریز صورت گرفته است.

معاون بهره‌وری اقتصادی اداره کل اوقاف و اموز خيريه استان يزد گفت: تداوم سرمایه‌گذاری و حمایت از شرکت دانش‌بنیان به‌ منظور توليد در حوزه‌های مختلف علمی و اقتصادی دنبال خواهد شد و در سال جاری سعی در جهت ايجاد و راه‌اندازی مراكز توليدی به صورت مستقل و همچنين مشاركتی خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha